13:04
14 דברים נפוצים כי הם מוטרדים על ידי גברים במהלך יחסי מין

נשים רגילות לעובדה שאדם הוא נציג של מין חזק, אשר מסוגל לעבור "וחצי קרים, ואת צינורות נחושת" עם חיוך רחב על פניו, גאווה נוף וראש מאוד. עם זאת, זה קיבל סטריאוטיפ מקובל בדרך כלל לא אומר כי השותף האהוב מוכן לשים את החסרונות הברורים של השותף המקסים, אשר אינו מוכן לשנות יחסים יציבים הולם לטובה.

התוכן של המאמר

1 דברים שמטרידים גבר

מוקדם יותר, אנו, לאחר שבחרו את ההיבטים הנפוצים ואת הנישות, התמקדו בקוראים שלנו בטעויות הגבריות בחדר השינה, המעצבנים ומדכבים את נציגי המין ההוגנים. היום אנחנו מוכנים לחשוף סודות המבוססים על נקודת מבט אחרת. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

דברים שמטרידים את מני

הנה הם 14 הנפוצים ביותר ודנים לעתים קרובות טעויות מיניות כי להדוף גברים במהלך הקרבה מינית. סדר הנקודות שהוגשו ברשימה מוזרה היא שרירותית. אין דבר חשוב בהחלט דומיננטי או, להיפך, לא משמעותי.

זה גנרל ורק חייב לצאת לרעיון שלכל אדם יש רשימה משלה של חסרונות מינוסים של צד שלישי, אשר צריך להיות מוזכר ומו"מ בחודשים הראשונים של יצירת יחסים חזקים, אמינים וכנים.

# 1 - mispentpretation.

כמובן, גברים אוהבים לקחת את התפקידים הדומיננטיים כשמדובר בלילה הרפתקאות, אבל אף אחד לא רוצה לעשות את זה מפעם אחת, בלי להרגיש את הרצון ואת הרעד מן האישה האהובה. אם אתה שם לב שאנחנו מתנהגים כמו יופי ישן או נסיכה אנוכית קפריזית, אז זה שווה לחשוב על ביצוע מגוון של חיי מין עם שותף.

# 2 - גינוי התגובה שלו פורנו.

כל הגברים נראים פורנו. וזה לא אומר כי האהוב שלך רואה אותך מכוער, לא כפול או לא מושך! בילוי מתובל כזה אינו מובחן על ידי אקסצנטריות, חשיבות ומשמעות; הוא נוצר עבור הרפיה ופריקה.

אם אתה מקנא של השחקנית, ששמו אפילו לא יודע, אולי כדאי לחשוב על אי הוודאות שלך בעצמך ועל פיזור מיידי של אנרגיה נשית?

# 3 - צניעות ראשונית.

מסתורין, חידוד וצניעות, ללא ספק, הם מאפיינים דומיננטיים בתמונה של אישה אידיאלית. במיוחד אם הם שוכבים במיטה. עם זאת, זכור כי הביטוי שלהם חייב להיות מלווה טבעיות, כנות וכנות.

למלא את השאיפות שלך בישראל, במקרה שאתה ילדה יפה בלארוס. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3,000 יורו.

Naigracy ושקר כל אדם מזהה בעוד כמה שניות!

# 4 - שרוט בחזרה.

אין סיפור עצוב לאור מאשר סיפור שרוט זכר בחזרה. לא מקופל, אבל בכנות! תשוקה היא מושג מתיחה. לא כל אדם יאהב תחושות כואבות בתהליך ההתרגשות. אם אתה לא רוצה לבלבל את המאהב, לנצח מניקור מושלם שלך ולהפגין את הרגשות שלך עבור אחר (רגוע יותר) דרך.

# 5 - froziness.

גברים רבים יש כל כך בלתי צפוי ותכונות בלתי מוסברות של הטבע לגרום לא רק גירוי, אלא גם אי הבנה מקיפה, קשור לתשוקות מיניות. במיוחד כשמדובר במיטה מגיע כזה פעולה אטרקטיבית ומרהיבה כמו מציצה. לעתים קרובות, נשים מסרבים לספק את המאהב בדרך זו, עם זאת, הם מבקשים cunnilingus במקום. אתה חושב שזה משהו לא הוגן?

# 6 - ניסויים ללא דיון מוקדם.

כולנו אוהבים מגוון. כולנו משתוקקים לניסויים. במיוחד אם היחסים מתמודדים עם יום השנה החמישי ברציפות, ואת הרגליים הקטנות לרוץ סביב הבית, מדברים על ערב של חיי משפחה מאושרים. אבל אף אחד לא יאהב את ההקדמה של "חדש" צעצועי מין או תנוחות ללא דיון ראשוני. הרצונות וההעדפות המיניות שלך עשויים להיות שונים, ואינם מכובדים מאוד מהאדם האהוב, כאשר הוא מביא תכונות חדשות, הופך רק עם "המשאלות" שלו.

# 7 - אין מגוון.

כמובן, חוסר המגוון בחיי המיטה של ​​זוג יעמוד בשורה עם הפסקה הנ"ל. סקס רגיל משועמם עם הזמן. Oredenness אוכלים. הרגל חדל להיות מסקרן, הרצוי ונלהב.

מגוון במין לגבר כמו צעצוע חדש לתינוק שזה עתה נולד. ניסויים הם עניין שממלא את מהלך חיי המשפחה. אם אתה לא רוצה את החיים המשותפים שלך להתגלגל "רקע" מייגע, הגיע הזמן לחשוב על דיון כזה נושא קפדני עם בחור, בן זוג או בעל.

# 8 - סקס מחוץ לטובת.

נשים יפות, אנא זכור כי ביחסים רומנטיים (ולא רק) אף אחד לא צריך אף אחד. סקס הוא בילוי נעים כי צריך להיות מתואם משני הצדדים, כמו גם את הבסיס על הרצון הדדי כדי לספק זה לזה תענוג שלא יתואר.

אם אתה לא רוצה חיבוקים ונשיקות, לחלום על ההוצאות לבד איתך, - לדווח על זה מראש. אל תלך על הרצון של גבר ואחרי עם מבט כואב לראות איך הוא מנסה לעורר אותך במשך זמן רב.

# 9 - מניפולציה.

גברים "שונים בראש ובראש ובראשיות". הם ללא קושי רב לזהות שקר, הצר של מפלרטט ורגשות בכלל. גם אם האהוב שלך לא נותן את המין ונראה להיות שותף נרגש ומעניין ביותר, תאמין לנו - הוא מבין הכל, ואת הגירוי עולה במעמקי הנשמה שלו עם כל חדש "קפריזי" רגע.

# 10 - מורכבות.

גבר מאוהב לא ישים לב לחסרונות שלך עד שאתה בעצמך לספר על המתחם שלך רשרוש של תשוקה. אל תדגיש את תשומת הלב שלו על דברים שנראים "לא מושלמים" מנקודת המבט שלך, אם אתה לא רוצה את זה מאוחר יותר הוא הזכיר אותך על זה בתהליך של שיחות יומיומי ודיונים.

# 11 - השוואה עם לשעבר.

רוצה את זה לך אם האהוב שלך השווה אותך עם בחורה לשעבר? אנו מאמינים שלא. ובכן, במקרה זה, האם זה שווה לומר כי השוואה עם לשעבר על השותף הנוכחי הוא רעיון טיפש? אנחנו שוב מאמינים כי אין.

# 12 - בקר.

העובדה כי בנות רבות אוהבות לדבר במהלך קרבה אינטימית היא עובדה בלתי מעורערת. אבל אם זה שווה לבדוק את זה במהלך יחסי מין עם אהוב שלך? אנחנו שוב מניחים כי אין.

סקס - בילוי מלא בריכוז, מחשבות על זה ועל הרצונות זה לזה. אין להסיח את השותף עם שיחות על משמעות החיים או מעשה טיפש של החבר הכי טוב. לא להבקיע ראש של אדם שטויות חסרות תועלת.

# 13 - טלפון.

טכנולוגיות - חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אשר לא צריך לבוא במגע עם הרכיב האינטימי שלה, אם אתה לא להתאמן בפורנו צופה משותף סרט ארוטי אחרים. נשים, אנא הסתר את הטלפון בתיבה במהלך אוהב עם שותף המבקש לספק לך הנאה.

# 14 - אורגזמה חיקוי רע.

"או בצורה מושלמת, או בכל דרך," - הביטוי, אשר ניתן לתאר על ידי עובדה זו לא מרגשת.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם עשיר ישראל. כולם נדיבים ונכונים. אבל זה בהחלט לא רגעים נוחים מאוחדים בעת עבודה.

פעמים אחרות ללא העמדת פנים במין זה לא הכרחי, אבל אם לא עברת את קורסים המשחק או לא שחקנית מוכשר מטבע, אתה לא צריך לנסות "לספק" אדם שיכול לזהות צולעות בתוך שניות.

Просмотров: 229 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar