בשלב מסוים, הרופא בא לרופא זוג נשוי. בן הזוג עם המהלך נאמר בכל דבר: בן הזוג סובל מוקדם סמיה.האיש השיב: "זה אני? אני לא סובל! זה סובל כך לדבר!-. מוקדם שפיכה, אם מדבר ברצינות, לא יכול להיות כמו רובנו התרגלו לדבר, חשוכת מרפא כאשר גבר התמקד רק על ההנאה שלו במין.

התוכן של המאמר

1 בעייפות וסטטיסטיקה 2 תנאים מוקדמים לשפיכה מוקדמת 3 אפקט של PE על חבר 'ה 4 אבחון, כפי שכולם יודעים, שפיכה מוקדמת 5 כיצד לרפא שפיכה מוקדמת 6 התערבות פיזיולוגית 7 ריפוי רפואי 8 פסיכותרפיה

באפשרויות כאשר מהפצע שפיכה מעונה על ידי הערכה עצמית, הצעיר, לשים את זה בעדינות, רוצה לספק את השותף, אבל אורגזמה מוקדם מאוד לחפש - בעיה היא נצפתה. לחידוש הזמן יחסי מין ישנן מספר שיטות. זה יידון בזרם מאמר.

בעיה וסטטיסטיקה

הכישלון של שפיכה מוקדמת הוא מוחשי משפיע על ללא שינוי בת זוג. אם הגברת הולכת לא, כמו רבים באים לידי ביטוי, מרוצה ורע - להתחיל לחפור על מוח של גבר. יו לו מקטין הערכה עצמית, שער ... Читать дальше »

Просмотров: 117 | Добавил: munroexag | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

נשים מבריקות, נשים, לראות, אורחים של מועדוני לילה על הבמה. רקדנים גו גו לעבור על הבמה, מבקרים טעונים עם מצב רוח חיובי טוב לכל היום. אבל אף אחד לא חושב כמה קשה לעבוד בתחום זה. כסף גדול הוא התוצאה Gloover עבודה. כל שחקן GO-GO הוא חייב להיות בצורה פיזית מושלמת.

לוח זמנים מטורף

עבודה במועדון היא תנועה מתמדת. רקדנים לא רק לבצע חדרים בהירים, אלא גם לרדת לאולם הצריכה. אפשרות זו מתאימה לבנות שאסור לרקוד בזירת המתחרים. הממשל קל יותר להגדיל את הרווחים של האמן, מאשר לשמוע מאורחים כי התוכנית היא מיושנת וחוזרת במפעלים שונים. אבל לא כל המועדונים לבחור תבנית עבודה כזו לעובדים.

כ -45% מהמוסדות אינם מחזיקים במצב של רקדנים. הם עובדים עם שחקנים מסחריים. שחקנים כאלה ללילה יכול להיות מ 8 הופעות. הבחורה הראשונה מגיע למועדון אחד, ואז ממהר באחרת וכך הבוקר. מצב כזה של מבצע מיצוי ולעתים קרובות מוביל תשישות מוסרית וגופנית. ... Читать дальше »

Просмотров: 84 | Добавил: munroexag | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

סקס הוא נחמד, מקל על הלחץ, מרפא את הגוף בדרך כלל מגניב.

התוכן של המאמר

1 הצדקה פיזיולוגית של מין אנאלי הנאה 2 שש סיבות מדוע נשים עוסקות במין אנאלי

אבל למה בנות כמו סקס אנאלי? זה בדרך כלל כואב, ואת המעבר האנאלי מיועד פיזית למשהו, הוא מיועד למשהו לצאת משהו, מצטער על פרטים לא פעילים כאלה, ואף אין ערמונית כמו גבר. עם זאת, הבנות עוסקות אנאלי. למה?

שאלה זו היתה מעוניינת כל כך בקבוצה של מדענים אמריקאים שהחליטו לנהל מחקר ומתן מה. וכך אתה לא צריך לקרוא טקסטים מדעיים משעמם - לתפוס מאמר על זה יותר כיף ועם בדיחות.

הוכחה פיזיולוגית של הנאה ב sexi אנאלי

למה בנות יכול להיות אנאלי נעימה בכלל באופן עקרוני, פיזיולוגית? איך זה עובד כמו סקס אנאלי ניתן להשיג אורגזמה?

תראה, השורה התחתונה היא שכאשר אישה חודרת משהו במעבר אנאלי (אצבעות, דיק, צעצוע) - זה מגרה ...

כן, בדיוק. העובדה היא ... Читать дальше »

Просмотров: 136 | Добавил: munroexag | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

תיאור הוא מקצוע מלא מנוצל. בנות צריך מיומנויות מקצועיות ואיכות המסייע להם לגמרי לספק את הצרכים של הספק. רק כל כך לשלם כסף לא יהיה, ולכן אתה צריך להיות הטוב ביותר בכל דבר.

לעתים קרובות, בנות מכירים חיים חילוניים רק בסרטים הולכים למכלים. באופן טבעי, הם חסרים ידע יסודי בתחום ההתנהגות להתנהג כמו בכושר. כדי להגיש את עצמך כראוי בחברה ולא בושה את הפטרון שלך, אתה צריך להכיר כמה כללים חשובים.

לתקן את הארון

הבגדים שלך חייבים להתאים לרמה. אל תתלבש בשמלת הערב, אם יש לך טיול בפארק, זה יהיה גם לא הולם ללבוש חליפת ספורט בתיאטרון. התוכן מחויב לעמוד בקוד השמלה של האירועים שביקורים בחסותו. אם אתה כל רע עם תחושה מולדת של סגנון, ואז לנצל את ייעוץ של אנשי מקצוע. מגזינים LTIJ, לקרוא על האופנה, כדי לא להכות את פני העפר מול הפטרון שלך.

אל תאחר

זכור כי אתה להתמודד עם עסקים, חברים, תחביבים אחרים. אם קיבלת זמן ומינה פגישה, אז אני לא מרשה את החסות שלך. אל תעביר תאריך ואינם מנסים להיות מאוחר. זה לא המקרה כ ... Читать дальше »

Просмотров: 92 | Добавил: munroexag | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

או מתוך בוז ושנאה, או מחוויה חסרה, הגברות מעת לעת מתעקשות על מין אוראלי רק עם הקדמה של הגנה. אבל sexologists ו gynecologists הם מדאיגים, כי שיטה זו של אמצעי מניעה היא Nerazenum מכוח ההרכב הכימי של חומר סיכה על המוצר לטקס. במהלך הלהקה, האיש לא מרגיש כל כך מאוד נוגע בנשים.

התוכן של המאמר

1 כמו קונדום בלתי-מזויף? 2 אגדות על זיהומים

החום של השפתיים לא מרגיש כמו לחות השפה. אם אתה מדמיין כי כפפות גומי הושמו על הידיים, הורידו אותם לתוך האגרוף הקר, אז רגשות הם דומים לאלה שהגברים חווים כאשר מתרחשת הקדמה. סקס אוראלי ללא קונדום הוא הרבה מאוד מועיל אם אתה מחשיב כי המוצר יכול להיכנס לגרון, לספק את המסה של רגשות מגעיל ופגע בריאות.

אֵיך קונדום בלתי-מזויף?אני

להתחיל כדאי לומר כי כמה מוצרים מכילים זיתים, הורמונאלית תוספים. חומרי סיכה הם על בסיס אקווה, אבל ההרכב מכיל כימיקל אלמנט כי הוא לא בטוח עבור חלל הפה. תיקון, כמה בנות לא יודע כי לטקס הוא רעיל, מקדם את התפ ... Читать дальше »

Просмотров: 95 | Добавил: munroexag | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

חלק בלתי נפרד מהמין המפואר כפי שהוא שפע של תנוחות, באמצע אותם ואת תנוחת מספריים במין. באופן ספציפי, הם מובטחים כי דברים לא להשתעמם עם שותפים, ו הם לא יתחילו סוף סוף למצוא הנאה, כמו שאומרים, בצד. בגדול חשבון, היה ברור בימי קדם, כדאי לזכור רק את האגדי הודי Kamasutra, המכיל 64 פרקים. הם כולם משולבים כדי לדבר ב 7 מקטעים. אגב, חלקים נפרדים של דמי אהבה זו עבור האינדיאנים הישנים, תשומת לב די הגון:

התוכן של המאמר

מספריים 1 2 טכניקה "מספריים" 3 תנוחת ערעור מיוחדת 4 אפשרויות להציב 5 ספציפיות Posy סעיף כללי - פרקים סיפרו על משמעות האהבה בחיי האדם קשרי אהבה ? 15 פרקים המניתלים את הנוהג של נשיקות, ענייני הכנה, אורגזמה, תנוחות במין ומשולש האהבה המודר המכריע - הוא, היא והגברת שלו. אימון לתקשר עם בנות - 9 פרקים, כאן אנחנו מדברים על חיזור וחתונה טיפים להתחתן נשים - 8 פרקים, שבהם הוא אומר על יחסי משפחה של סומפ והתנהגות של נשים ראשים על בני זוג של אנשים אחרים (10)?הם אומרים את הקורא על הפיתוי של בני זוג אחרים 9 פרקים מוקדשים heterers עצות סודיות - ... Читать дальше »
Просмотров: 105 | Добавил: munroexag | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

הצריכה היא תקשורת עם מבקרים או בר במועדון עם הכוונה לאלץ אותם להזמין משקאות ומנות יקרים. במילים אחרות, אתה חייב גם למזג את השותפות בשבילך והם יטימלו גם לך, כי אנחנו כל הזמן מדברים, לשתות משהו כמו כולם יודעים, טעים.

למרות שהצריכה אינה צפויה להתנסות להרוויח מיליונים, נערות מסוגלות לקבל הכנסה טובה. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה ומישהו יכול אפילו למצוא משאית אבטחת tipper ולהיות התוכן שלה. תארו לעצמכם עובדה אחת שאתה צריך יש לך מד הצרכן. ואני הולך לספר לך איך זה, בסוף, לעשות. נערות ליווי בחיפה

שכבו עבודה בחו"ל

הדרך הקלה ביותר לעבוד כצרכנים במדינות אסיה. בנות מקומיות ללכת מעת לעת ללא ליווי זכר, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן מצביעים על מוסדות מבדר. וגברים לא מטרידים, לשים אותו מעט, לדבר עם, איך להתבטא, אישה חופשית ומוכנה להזמין קוקטיילים יקרים יקרים, אם הוא הפך, הם יודעים שהיא על הרוב ... Читать дальше »

Просмотров: 97 | Добавил: munroexag | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אז, לא יהיו בדיחות על "זקן הסוס הישן לא יקלקל"! אולי…

התוכן של המאמר

1 למעלה 11 טיפים

הגוף שלנו משתנים לאורך זמן, על פי המקצבים הביולוגיים שלהם. בני הנוער שלי, אנחנו מתרסקים הורמונים לכל הכיוונים, אנחנו מתרגשים בקלות, קל לקבל הנאה מינית, כי מערכת הרצפה עובד על סליל שלם.

אבל עם הזמן, רמת ההורמונים הגבריים והנקבה מופחתת, האחראית על תשוקה מינית, שינויים מתרחשים בפונקציה הנוירולוגית והמחזור, וזה יכול אפילו להוביל לתפקוד לקוי או כאב בנרתיק. תגובות למניפולציות מיניות נעשות נמוכות. דירות דיסקרטיות במרכז

כלומר, לדבר באופן כללי, הגוף האנושי הואט, משעה פעילות מינית, שכן שיא של הצורה הביולוגית שלה לילד עבר.

אונסקרטים מאומנים חלום לשיתוף פעול ... Читать дальше »
Просмотров: 126 | Добавил: munroexag | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אה, חוקן. מה יכול להיות יפה יותר? הממ, כמעט כל. אבל אם אתה רוצה לתרגל סקס אחורי, אז הדבר הזה צריך להיות ליד היד שלך. זה לא נשמע מאוד מסקרן, אבל ב הזמן של הקרבה האחורית לא יכול להיות השלכות נעימות מאוד. לחם יותר נעים לאכול חמאה (לרוב). ללא שמן זה יכול לשמש גם, אבל לא עם כזה הִתלַהֲבוּת. באופן דומה, עם סקס אחורי - אתה יכול לעשות את זה ללא חוקן, אבל ההרגשה שמשהו לא בסדר, לא תעזוב אותך לאורך תהליך.

1 לרכוש את חוקן הנכון 2 קח את המיקום הנכון 3 זמן ברור

לכן מה, של 2 כועס, יש צורך לבחור את הקטן ביותר, וזה זה.תוכן צמיגים וכניסה ללכת לאותו תקשורת בלתי נפרדת כמו לחם ושמן.

בואו נהיה מאוד אמונה שלמה. חוקן וכל זה קשור אליו, נשמע מבשר רעות. ניקוי פי הטבעת ב רגשות הם בהחלט לא כמו חגים על באלי. עם זאת, הוא מוגדר ביסודו בדרך חיובית. אין שום דבר לפחד. בזמן שאתה שומר את כל הכללים מתי חוקן, אתה תהיה מושלמת.

קבל את הנזיל הנכון

אל תסתכל ... Читать дальше »

Просмотров: 92 | Добавил: munroexag | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

לא כל אדם יכול קבל כזה כותרת גאה כמו יפה איש מפואר. מעניין כי הבנות להעריך את המין השני ברבות תכונות ומיניות לוקח רחוק לא מקום אחד בדירוג.

התוכן של המאמר

1 מה בחורים נחשבים hahala ראוי 2 מעט על נרקיסיזם 3 הוא מנהל רומנטיקה? 4 אילו נכסים יש שותף ללא דופי?

אילו בחורים הם הבנות לשקול אוהבי ראויים

לעתים קרובות במודעות בנות יפה האח אדם שנותן לה תשומת לב, במילים אחרות שהיא חסרי סיבה.

בישראל, אין אזור לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מודעים לכך, בתורו, יצרית האקו רק רואה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד הציבורי.

נשים ראשונות לשים לב לריח הטבעי גברים, כי נציג זכר, אשר "ועד ו pahochuch" או "קצת יותר טוב קופים" אינם צפויים לגרום לרצון לשכב איתו במיטה.

אישר מדעית, כי הכשרון משחק תפקיד עצום בעת בחי ... Читать дальше »

Просмотров: 89 | Добавил: munroexag | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 »