14:16
אשרה קטנה לעבודה בליווי-סיורים באירופה

על מנת ללכת לביקורי ליווי באירופה, יש צורך לארגן אשרת שנגן. המורכבות הזאת מפחידה נערות, אבל אין שום דבר טבעי, פשוט בצע את הכללים בבירור ולדבקת זמן מורשה של להישאר. במאמר, לבחון את המאפיינים של עיצוב של Sherengen, כמו גם דקויות אשר מפסיק לדעת על עבודה נוחה במדינות אירופה.

כיצד למקם עוד ויזה

השאלה הראשונה שיש לפתור היא עיצוב ויזה. אתה יכול לעשות את זה במובנים רבים

באמצעות סוכנים ומנהלים

לעתים קרובות, נציגי סוכנויות ליווי ומנהלים מציעים בנות סיוע בעיצוב של המסמכים הדרושים. עם זאת, זה n הרעיון הטוב ביותר מכמה סיבות:

  • סוכנויות ליווי רבות של צוות לינה ויהיה ידוע מראש, לאיזו מטרה אתה הולך לאירופה.
  • מתווכים לקחת הרבה כסף עבור שירות כזה ולעשות שנגן באותו זמן לזמן קצר, כך הבנות נקראות לעתים קרובות ככל האפשר. עם עיצוב עצמאי, תוכלו לבלות הרבה פחות.
  • לאחר רישום של כל המסמכים הדרושים, המנהל או סוכנות ליווי נשאר את כל המידע האישי שלך כי הם יכולים להשתמש למטרות שכיר חרב.
  • אתר נופש מתווכים הוא רק כאשר אין דרך אחרת בכלל.

    הקלטה עצמאית של מסמכים

    השביל ארוך, מסובך, אבל הטוב ביותר, זול ואמין. רשימת המסמכים הדרושים, העלות הנוכחית והליך לביצוע כל הפעולות זמינות באתר השגרירות. אז אתה צריך להפעיל את המוח ולעשות הכל כראוי.

    תעודות הכנסה ומקום עבודה בזמננו אין בעיה, מאות חברות מספקות שירותים כאלה. בנוסף, העלות של ויזה עצמה ואת הוועדה היא כ 70 עד 80 יורו, וזה 4 פעמים זול יותר מאשר מנהלים וסוכנויות. למה לעקוף מישהו כאשר אתה יכול לעשות כל דבר בעצמך, לצרף קצת מאמץ.

    ארגונים של צד שלישי

    באופציה קיצונית, אם אני לא רוצה להעמיק את כל השאלות האלה מ "נייר", למלא את המסמכים לעמוד בתורים, ניתן ליצור קשר עם סוכנות נסיעות, מרכז ויזה או בית ספר שפה. אנשים יושבים עם חוויה, הם כל הזמן, וחוץ מזה, על הנתונים האישיים שלך ואת מטרות הנסיעה, כולם יעשו בהחלט. זוהי דרך פשוטה, מהירה ובטוחה להרות אשרה. אבל למרבה הצער, זה לא יהיה זול.

    על הכללים של אשרת הכניסה הראשונה ללא מטרה

    הוא האמין כי הרשאה הוציא לך, יש צורך להיכנס הראשון. אבל בקוד ויזה האיחוד האירופי, אין כלל כזה. ואם אתה הולך על ידי המכונית בספרד, אז תצטרך לנהוג עשר מדינות בדרך, או שאתה חייב להיות בצרפת ויש לך טיסה עם שינוי בפולין. מה הם עכשיו, לקבל אשרה מכל מדינה לאורך הדרך? https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

    עם זאת, רצוי מאוד לפחות חגגו במדינה כי Shengen פרסם אותך. זה הכרחי כדי להתחיל ולהתחיל בולים. בנוסף, אתה לא צריך לשכוח כי יותר זמן למספר הכולל של שהייה באירופה, אתה צריך להשקיע בארץ שהנפיק לך הרשאה להיכנס. זוהי נקודה חשובה.

    אם אתה גר בסנט פטרסבורג ויזה פינית באופן קבוע בפריז ומילאנו, אז לפחות לפעמים בהלסינקי. אתה בהחלט צריך חותמות בכניסה ועזיבה. טכניקה זו נקראת - עיכול. זוהי נקודה חשובה מאוד שתחסוך ממך ביטול המסמכים. בקוד האיחוד האירופי, קיימת הוראה מיוחדת בשימוש לא נכון של ויזה. אלה הם רק עבור בנות שאינן עומדות בכללים ומי לא להשתתף בכלל למדינה שהונפקו להיכנס.

    איזה מידע חשוב ניתן למצוא בויזה

    על ויזה עצמה הרבה מידע שימושי שיעזור לך לא להיות מבולבל ואיפה וכמה אתה יכול לעזוב:

  • תקף ל - השטח שבו היתר כניסה תקף. אם זהו multivision, זה יהיה מצוין - Schenegen מדינות (בשפה מדינות שהונפקו ויזה) או קוד של מדינה.
  • שֶׁל ... עד העיתוי של שרנגן.
  • מספר הערכים - מספר היתרי כניסה. זה יכול להיות אחד (01), שני (02) או מספר בלתי מוגבל של פעמים (Multi). אם מספר הנסיעות מותש, המסמך יבוטל, גם אם המועד האחרון שלה לא הושלם עדיין.
  • משך שהייה ... יום - מספר הימים שניתן להתקיים במדינות שנגן או במצב מסוים. עבור אשרות, יותר משישה חודשים, המספר לא צוין במשך כל התקופה, אבל עבור כל 180 ימים.
  • התמקדות בנתונים אלה, אתה יכול לקבל מושג ברור איפה וכמה אתה יכול להיות כדי למנוע בעיות משמר הגבול בעתיד.

    על ספירת ימי השהות

    זה יכול להיות הרגע הקשה והחשוב ביותר עבור ליווי. במיוחד אלה המתכננים לנסוע בביקורים קבועים לאורך כל השנה במדינות שונות. כדי להפר את משך שהייה באיחוד האירופי אסור באופן מוחלט. אז, לא רק אתה יכול לפגוש את ביטול הויזה הנוכחית, אלא גם כדי להגן על איסור הכניסה למשך שארית חיי, שלא לדבר על הקנסות.

    למרבה המזל, לאנשים שאינם מבינים שום דבר בשאלות האלה ואפילו לא רוצים לצלול, האירופים הציעו מחשבון מיוחד. זה באתר הרשמי של האיחוד האירופי. פשוט למלא את השדות המתאימים של המסמך שלך ולראות כמה ימים יש גישה פעמים ויזה עבור תקופת הוויזה. זה מאוד שימושי.

    אל תפחד מכל הקשיים האלה. מספיק פעם, אז הכל יהיה קל ומובן. באירופה באמת יכול להיות ניצח היטב, ולכן שנגן יהיה צורך להוציא להורג בכל מקרה, כי בלי זה, אתה יכול לשכוח ביקורים ליווי. בחר דרך רישום נוח, לבצע לוח שנה עסקים לפי זמן מקובל ולעשות כסף עבור הנאה. זוהי דרך מצוינת והעולם יראה ומשפרים במידה ניכרת את המצב הכלכלי שלך.

    Просмотров: 2093 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar