15:13
האם יש צורך לאתגר את האזור האינטימי - הצפייה בעולם של רופאים וקוסמטיקאים

ב זמן נכון ניתן לומר כי המחצית הנשית של החברה סוף סוף מחולק לשניים מַחֲנֶה. שקוף I בדים דקים יכולים גם למשוך הרבה איך אנשים משמשים להביע תשומת לב מיותרת לשיער ב אזור אינטימי. כמו כן, כמעט הכל נראה מנוהל על ידי השותף הביקור על זה. אבל מאז רוב הצעירים אוהבים מגולח pubis, התשובה לזה יכול להיות מאוד ברור.

התוכן של המאמר

1 תפקיד שיער כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, אזור החריץ 2 צריך גילוח אזורי ביקיני 3 אגדות O אזור לגלח אינטימי 4 עוד מידע מעייפתי על גילוח אזור intertose

תַפְקִיד שיער, כפי שכולם מובנים, אזור המפשעה

בראשונה להפוך את צמיחת השיער באזור אינטימי מציין את תחילתו של מינית הַבשָׁלָה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, במהותם, הם משניים, כמו רבים באים לידי ביטוי, סימן מיני. כמה מומחים מאמינים כי שיער הערווה נראה מושפע מינית העדפות אנושיות. ואכן, הם גם עושים את הפונקציות הבאות:

לְסַפֵּק תקנה של טמפרטורה בתחום איברי המין, ולא את הטמפרטורה של הסביבה המדיום שונה מאוד מטמפרטורת הגוף; הגן על אזור זה מזיהום ו חיידקים פתוגניים; ליצר פרומונים מיוחדים העלאת כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, אטרקטיביות מינית מ פּוֹלִין.

צוֹרֶך גילוח ביקיני Zones2

ב תשובה מסוימת לשאלה, שדה אם האזור האינטימי של הגברת, לא, באופן כללי, קיים. רופאים וקוסמטיקאים סוף סוף להביע רעיונות שונים לחלוטין על זה. ראוי לציין כי ההחלטה הסופית לגבי, קשה או לא לזמר, לוקח את הגברת עצמה.

תומכי גילוח לבסוף מבטאים רעיון לוגי לחלוטין שזה רק נראה הרבה יותר נקי מאשר headpriced hairiness. בפרט, זה בוער ביום הקיץ, כאשר אתה יכול ללבוש בגד ים וליהנות על החוף. עם כל זה, אתה לא יכול לפחד כי צמחייה אולי נראה תחת זה. כמה באים לידי ביטוי, אותו שיער הוא לא רק, באופן כללי, להגן על העור מחיידקים, טוב, הם משרתים את מקלטם. בקיץ זה יכול להוביל למראה, כפי שכולם יודעים, ריח לא נעים באזור האינטימי של הגברת. עם כל זה, אמצעים שונים עבור היגיינה אינטימית, זה התחיל לעזור מספיק kutsa. נערות ליווי בתל אביב tkescorts.com

עָצוּם להשפיע על ההחלטה לשיר או, זה הפך, לא מטיל אופנה מודרנית. בהחלט, ראוי להזכיר כי אחד הוא נמס כי זה בהחלט בלתי אפשרי לשיר את האזור האינטימי, כי זוהי מצב טבעי של הגוף ולא לשבור אותו, אתה יכול סוף סוף לקבל השלכות לא נעימות שונות.

בישראל, אין בקשה לדעות קדומות כשמדובר בתרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך כיום ההסלמה רק רואה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ו ליווי אישה בכיתה VIP ישמש סימן של.

כולם ברורים כי הם גם נושאות של מחשבה "מה באופן טבעי, זה לא ougless. ". החלק השני סבור כי חלקה עור יפה כמו אזור המפשעה נראה הרבה יותר אטרקטיבי מאשר, איך כולם בלתי חוקיים שְׂעִירוּת. אז עדיין, לראות אם אזור אינטימי של גברת או לא, לשים את זה בעדינות, זה שווה?

לפני להחליט לגלח שיער באזור ביקיני, יש צורך לקחת בחשבון ולאפשר את ההשלכות של פתרון זה. שנמצאו ביותר:

מראה חיצוני גירוי בעור. פצעונים נוצרים, נפיחות והגרטה החזקה ביותר מתחיל. זֶה מספק כמות עצומה של אי נוחות וקלקל את כל האסתטיקה. כולם יודעים כי דפילציה חוזרת עוד לחזק את התהליך הזה. פיתוח זיהום. זה בדרך כלל הוא kondyloma מחודד, מאהבים בולטים, כפי שכולם יודעים מסורתית לְגַלֵחַ. במקום זאת כאשר גילוח השתמש כיצד אנשים משמשים להביע, כלים טיפשים, אז זה יכול להוביל את ההשפעה של ingrown שיער. לאחר גילוח עור שומרת על חלקותיה של שניים או שלושה בלבד.

אגדות O גילוח אזור אינטימי 3

כמו ב כל שאלה אחרת, כאן זה לא יצא ללא המראה, כפי שנהגנו לקרוא אגדות מוגדרות. המקור העצום שלהם הם נציגים של הדור המבוגר. יש לציין כי כאן יותר קהל מן האגדות האלה:

אני צריך לגלח שוב ושוב את האזור האינטימי ככל האפשר. אחרת, השיער יתחיל לגדול אפילו מהר יותר לאורך זמן זה יצטרך לעשות פעם ביום. כמובן, כולנו יודעים היטב מה באמת לא קשר בין שיעורי הצמיחה של השיער להסרת שלהם הוא בהחלט לא. הדפילציה עושה שיער עבה וקשה. למעשה, זה קורה עם הגיל. ככל שהאדם מבוגר הופך, העבה הוא הופך לשיער. זהו תהליך טבעי, לא תלויי גילוח. אחרי התער, זה נראה הרבה שיער ingrown. אישור דומה הוא ממש רק בחלקו. למעשה, כאשר אנשים נהגו להביע, השפעה כזו עשויה להופיע רק אם ההליך והשימוש של כלים באיכות ירודה.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות מאוד, לקוחות הם צעירים משגשגים, זה שהם מתכוונים להיראות בהצלחה בחגיגה, לוקח ידית עם בחורה מרהיבה. הרווחים האלה די די, אז כדי לוודא שהכל נחוץ.

במקום לעשות הכל נכון ולבסוף להשתמש בתער באיכות גבוהה, כמה הם חושבים, אחוז כזה של 100 אחוז אינו נכלל.

עדיין זיהוי לגילוח בלתי הולם באופן לא גמוני של אזור אינטימי 4

להתגלח אזורי ביקיני מאומות שונות היו גישה שונה. כולם ברורים כי כך, איך אנחנו עולים בקנה אחד איתך, מדינות מזרחיות בהודו, זה היה רשום כמו אנשים היו רגילים להביע, יפה, ולא הגוף היה 100 אחוז חלקה, כולל ב אזור אינטימי. לא, באופן כללי, תלוי לחתוך שיער בתושבי שטח של הישן מצרים ואימפריה רומית.

והנה סלאבים ותושבים, כמו הרבה מייעצת ארה"ב, המדינות הצפוניות לא זועמות במשך זמן רב שיער במפשעה. לא היה אפשר לגעת בהם, כי הם הגנו עליהם קר, כמו רבים באים לידי ביטוי, איברי המין. שלח תשומת לב לעובדה כי הם אכפת בקפידה עבור אזור זה, אבל מעולם לא עודף. ההתחלה של אפילציה אופנה נראה השנה ה -60 אחרי המאה הקודמת.

בְּמַהֲלָך הריון אפילו תומכים של גילוח, כמו אנשים נהגו להביע, אזור המפשעה צריך סוף סוף לחתוך על זמן מה מתהליך זה לאור האפשרות הגופנית של ביקור לשלוט על אזור זה. אבל לפני הלידה, אזור זה הוא רק סיכוי שהם עושים את זה מיילדות. זה הכרחי עבור המדפסות הבאות:

שיער בכלל יכול להתערב עם שמירה על השליטה של ​​הלידה; Bakterhei, חיה בשיער, עלול לפגוע, COC רבים באים לידי ביטוי, תינוקות; שיער למנוע את shavings שנגרמו במידת הצורך; עומד אחרי נושבת דם נספג בשיער, גרימת גירוי וריח לא נעים מאוד.

זה גם הכרחי, בסופו של דבר, לשמור על הראש שלי, וזה לא, בסופו של דבר, זה שווה סיכוי של אזור אינטימי ישירות לפני תאריך. לא יהיה שום גירוי, הוא הופך להיות bluffing הן את הרכיב האסתטי של תהליך זה ורגשות הן בתאריך תאריך ובמהלך הקרבה המינית האפשרית.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

גילוח אזור אינטימי - תהליך כואב. אבל מיליוני נשים ברחבי העולם לעתים קרובות לגלח את pubis. למרות שזה עולה בקנה אחד עם גירוי, אדמומיות, יכול, לשים את זה בעדינות, יש דלקת, מואצת את השערות. טוב, טוב, עם כל גילוח, הם הופכים יותר מחמירים. במקום שאתה אוהב חלקות באזור האינטימי - אני ממליץ לעבור קורס של נהלים, איך כולם נמונים, לייזר או electroepilation. ראוי לציין כי בעזרת קוסמטיקת חומרה מודרנית, אתה יכול לנצח להסיר שערות לא מהימן ולהשיג את האפקט הרצוי ללא מכונת גילוח קבוע.

Просмотров: 15035 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar