17:32
Hostess עבודה בקוריאה

בנות בביטחון נכנסים לאדמה של מישהו אחר לרווחים. אין להם ניסיון, השכלה גבוהה ויש פערים בידע של שפות זרות. שם הם מוזמנים? הרוסים דורשים מאוד בקוריאה. לבנות יפות, פנוי מארחת עדיין פתוח. אנו מבינים את האחריות של מומחה זה! נערות ליווי באילת

איפה המארחת בקוריאה?

רק כך שהיזמים הקוריאניים לא ישלמו כסף לרוסים. יש רשימה קפדנית של משימות ודרישות. אם הנערה אינה תואמת, הוא שובר את החוזה והוא כבר לא הוזמן לעבוד בקוריאה. לקלקל את המוניטין בקלות, אז זה צריך להיות מיידית מיד על יחס קפדני של המעסיק.

איפה לעבוד הרוסים, אם החוזה כתוב כי הוא יחזיק את המיקום של המארחת? הילדה תעבוד על מועדון הבידור, שנקרא קריוקי בר בקוריאה. נערות ליווי באילת

אלה הם מפעלים נוחים שבהם קוריאנים לשיר. למה הם מארחים? סטטיסטיקה מראה כי אסיאני לבנות יחסים בחוסר רצון, הם קשים להכיר בחורות. קל יותר להזמין "חברה" במשך כמה שעות מאשר לקשר עם התחייבויות.

הבעלים של קריוקי ברים מהר למדו את הביקוש להציע מבקרים לא רק הגדרה יפה וציוד באיכות גבוהה לביצוע השירים, אלא גם חברה בצורה של בחורה יפה. הראשון משך רק אסיה. אבל אדם כמארחת קיבל את האישה הרוסית, הבקשה לתקשורת עם הבחורה הזאת גדלה. למה קוריאנים אוהבים סלאבים? ישנן מספר סיבות:

  • הרוסים יכולים ליהנות מהנשמה, בעוד שהם לא בהכרח בשיכרון אלכוהולי;
  • בנות סלאביות יפה מאוד, זה חלום של אסיה רבים;
  • נשים רוסיות יפה ולשיר חזק, אין להם קומפלקסים.
  • פרופסורים סודות... למה לצפות...

    מתברר כי מקום העבודה העיקרי של האירוח בקוריאה - קריוקי ברים. זה במקומות כאלה כי אלפי נשים רוסיות עוזבות אלפי רוסים.

    מה עושה המארחת?

    קוריאנים מצחיקים מאוד. הם אוהבים לשתות אחרי יום קשה של עבודה. מפתיע, במנטליות שלהם, אין מושג של תוקפנות ודיבוצ'רי. אפילו אסיה שיכור ביותר ימסיר את הידיים שלך ולעשות מדדים גסים. מבקרים מ קריוקי ברים כראוי להבין מה האחריות להפוך את המארחים הרוסים:

  • תמיכה עסקית, תמיד צריך לשיר. זה לא משנה אם יש קול או לא. העיקר הוא לשחק עם הנשמה וחזקה. קוריאנים אוהבים שירים רוסיים - Katyusha ו Hights Vitas. יצטרך ללמוד את דברי עבודות מוסיקליות אלה.
  • השתתפות במשחקי לוח. הבנות החדשות מופתעות כי בהקמת, מגוון רחב של בידור כזה. כולם קשורים לצריכת אלכוהול. אבל מזג האוויר הוא כיף וקלה. משקאות רק את המשקאות של התפריט שלהם מותר לשתות. הניסיון של מוסדות רבים הראה כי כל הרוסים אינם כל הרוסים להתנהג כראוי בשיכרון אלכוהולי. קל יותר לאסור בנות לאכול משקאות חזקים. לכן הומצא תפריט נפרד עבור ברים מארחת.
  • לרקוד. במקרה זה, אנחנו לא מדברים על מראה לא נעים עם להתפשט. מארחת לא להסיר בגדים. צורת העבודה שלהם - השמלה הקצרה ביותר, אבל בתחתית מכנסי הגוף. השדיים מכוסים, אבל תמיד הדגיש את הגודל הגדול.
  • מתברר, פשוט ליהנות ולשמור בחורים שהגיעו להירגע בבר. קוריאנים הולכים חברות גדולות של 5 אנשים. ילדה יכולה לעבוד רק עם שני בחורים אם המבקרים הם יותר, מוקדים נוספים מוזמנים.

    מארחים הכנסה בקוריאה

    על מה שהרוסים יעבדו ברים קריוקי? כולם רוצים לקבל משכורת גבוהה. נערות ליווי באילת

    לקוחות לשלם את הנערה לוקח את הילדה עם חבר 'ה. מחיר שעה אחד הוא 18-25 יורו. המשמרת מתחילה עם 6-7 שעות של זמן, נמשך עד 4-5 שעות בבוקר. שבוע ילדה עובד 15-45 שעות.

    בנוסף, יש שיעור קבוע של 400-850 יורו לחודש. מתברר, הרווח החודשי הוא 1500-3500 יורו. בנוסף, הבעלים של המועדון משלם לינה לארוחת ערב! מונחים נוחים, אם אתה עובד על חוזה רשמי.

    Просмотров: 84 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar