08:59
ריקוד מרגרה

אזור מרגרה ממוקם בדרום מערב אתיופיה, בגבול עם סומליה. האזור מסומן על ידי חרוטי בוץ ואבן, שנדמה כי פני השטח שלהם מכוסים בשכבה חלקה של אבן חול אדומה.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד קנייתי שבאופן מסורתי רקדו נשים בלבד.

הבגדים שלבשו הרקדנים היו מגוונים מבד אפריקאי מסורתי, בגדי טייפי ולפעמים עורות בעלי חיים שלבשו על כתפיהם תלויים סביב צווארם, ברי (צמידים) וקישוטים אחרים על הזרועות.

נראה כי ריקוד המרגרה מגיע ממזרח אפריקה, עם שורשים באוגנדה וקניה, המתורגלים בעיקר על ידי אנשים דוברי לואו

ריקוד מרגרה מבוצע סולו או כדואט עם רקדני מרגרה אחרים. זה בוצע בעבר בעיקר בטקסים הקשורים ללידה וכן כריתת דגדגן; אולם לא נהוג בימים אלה לטהר כל אדמה קדושה כאשר זקן נפטר https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בהרצליה/

מבוא:

ריקוד מרגה נועד במקור לטקסי זמר, אך הוא מגוון עם הזמן לחגיגות פוריות, חניכים והלוויות. הבגדים שהם לובשים בזמן ריקודים אלה כללו מעטפות בד שלא חושפות שום דבר מתחתיהם. כמה צמחים ריחניים היו

מרגרה הוא ריקוד הודי פופולרי שמקורו בראת יאטרה. מרגרה משקפת את מאבקם של זוגות על מאטה ובאטה - אחד מאוצרות אינדרה.

מרגרה כריקוד הינדי מסורתי מבוצע באמצעות 10 צעדים בסיסיים, המוצגים בדרך כלל בשלושה סוגים: שולה, דוליה וצ'ורטל. בכל סוג, הרקדן עוטה תלבושות שונות המייצגות את שלוש דרגות הכוח, כלומר ריקוד שמימי (שאר), מלכות ארצי (ראג'ה) ומעמד המשרתים (דסי).

מרגה רה נקראת גם "צורת פולחן עתיקה שבה מספר רב של טקסים עממיים מלווים ביצוע ריקודים". פסטיבל בהודו לא יכול להיות שלם בלעדיו!

זה מפגיש מסורות רבות כמו שיר ורהיטים לפייס האלה דורגה שיולדת רק כדי לראות את האנושות רק פעם בשנה.

מרגרה הוא ריקוד מסורתי שמקורו במחוז צ'אטיסגר בהודו. מרגרה, המבוצעת במהלך פסטיבלים וחגיגות אחרות, נתפסת לעתים קרובות כדרך פולחנית למתן מתנות.

רקדנית לבושה בלבן עונדת פעמונים על הקרסול והרגל. בזמן שהם רוקדים, הם מקיפים כתפיים עם אחרים ואוספים מטבעות בידיהם וכן על ידי ניעור מגש כסף בידם בזמן שהם רוקדים. מטבעות נחשבים ל"ברכות מיוחדות" הן מאנשים מבוגרים ועד לרקדנים צעירים והן מצעירים למבוגרים ונשלחו על פני הפער ביניהם. הם אינם מגלים בושה, כמו כמה הינדים בהקשרים אחרים, על הופעה או על כך שהם רואים אותם כשהם עירומים (או כמעט עירומים).

מקורותיה של מרגרה

- מקורו בטמיל נאדו, הודו

- זה היה סגנון ריקוד שהמלכה מרגרה ולאקו הציגה בפני טמילנאדו

- אומרים שמרגרה הגיעה במקור מהתרבויות הרבות שהתקיימו סביב טמילנאדו. הפולקלור ההינדי מספר על יקשיני (אלוהות נשית שמימית) המפזרת עושר אלוהי שונים היכן שהיא מסתובבת על ראשי הגבעות והעמקים עם עלמותיה. היקשיני נראה לעתים קרובות צועד בין חלוקי נחל עונדים פרחים ותכשיטים, מנגן על כלי כלשהו או מצלצל עם חפצים אחרים במשחק שאפתני. אבל מאחורי כל המומרי הזה, מה שהאלוהות הזו באמת השיגה היה מדיטציה שלווה והטמעת מידות טובות בכל מקום לאורך דרכה. https://www.sivanandadukshinai.com/about-hdkt/yeh-margaaramparabaataa variyaane| https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/|https://romantik69.co.il/שירותי-ליווי/

ריקוד המרגרה הוא חלק מתרבות היידה וגדל בפופולריות בשנות ה-80 במהלך התקוממות נגד ייצוא עצים. ילידים של קולומביה הבריטית ודרום אלסקה איחדו כוחות ב-24 בינואר 1987 כדי לסייע בעצירת הרס נוסף על ידי כולי עצים וציידי לווייתנים שהתיישבו ביער הגשם האחרון שנותר בכדור הארץ. חברים ממדינות שונות לפני הספירה הראשונות, צימשיאן מהנסיך רופרט ואינו ממיסטיסיני התכנסו בלקס קוואלאם למצור

Просмотров: 60 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar