23:02
איך קוראים למועדון חשפנות

לשאלה הזו אין תשובה ברורה כי אף אחד לא באמת יודע מה שמו של מועדון החשפנות.

"איך קוראים למועדון החשפנות?" היא שאלה נפוצה שנשאלת על ידי אנשים מחוץ לממסד. באזורים מסוימים, רק מקורבים מודעים לתשובה לשאלה זו. "השמות של מועדוני חשפנות מקומיים ומפעלי ריקודי שולחן שיש להם בעלים עצמאיים שונים ובעלים לשעבר מרגישים כאילו זה בשפה סודית". זה מראה עד כמה זה יכול להיות מבלבל עבור זרים מכיוון שמועדוני חשפנות רבים אינם קרובים להיות בבעלות פרטית, אלא חברות ציבוריות.

מיקומה של החברה יכול להכתיב גם איך קוראים למועדון חשפנות, למשל; בר ומועדון הלילה Angel's Strip הם אולי הבר היחיד והמקום למוזיקה חיה של ארני קולצה, אבל יש לו עוד בניין אחד שמכיל את הקברט של הג'נטלמנים עם חדרים פרטיים לריקודים. הם מבדילים זה מזה בשמות כמו The Platinum Headshot Lounge לעומת Nonie's Lounge."

דאג כל כך נרגש לקראת מסיבת הרווקים שלו. הוא לא יכול לחכות עד שאמי - אשתו לעתיד - תפרוש והוא זוכה לצאת ולעשות אודישן לחשפניות.

לעתים קרובות הבדיחות הטובות ביותר מגיעות משאלה שעונה עליה בשאלה אחרת, וזו מאפשרת "מה שמו של מועדון החשפנות?"

אם הם עורכים תחרות או משהו, הבדיחה הזו ממסגרת מחדש את התחרות הזאת כמו אודישן של חשפנים. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Bat-Yam.php

שאלה זו נותרה ללא מענה מכיוון שהכותב אינו יודע.

`מה היה שמו של מועדון החשפנות ההוא?`

זו שאלה שקרוס נוטה להישאל הרבה. מדוע שאלה מסוימת תלויה לעתים קרובות במעריציו, וקרוס אכן משחק יחד ונותן להם תשובה שובבה וחביבה.

הנחת היסוד היא פשוטה: האדם שמספר את הבדיחה צריך לתת שם לסרגל שבו מתרחשת כל הפעולה הזו.

כדי לתת שם למועדון חשפנות ספציפי, הוא בדרך כלל צריך לעקוב אחר אחד מהפורמטים הבאים:

-"איך קוראים לזה? אתה מקבל חינם אם אתה מנחש..."

-"איך זה נקרא...? זה ג'וינט שאבא שלך לא רוצה שתלך אליו".

-"קוראים לו המועדון מספר אחת."

Просмотров: 53 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar