השימי הוא מהלך ריקוד שמתבצע בדרך כלל על ידי ניעור הירכיים מצד לצד.

ניתן לעשות את השימי בדרכים רבות, תלוי למה אתה הולך. אתה יכול לעשות את זה לאט ומפתה, או במהירות ובאגרסיביות. הדבר החשוב ביותר הוא לזכור לשמור על הכתפיים לאחור, החזה למעלה, והבטן הדוקים.

השימי הוא מהלך ריקוד פופולרי מאוד המשמש לעתים קרובות בריקודי בטן.

כדי לעשות את השימי, תחילה עליך לנער את הירכיים שלך בתנועה מצד לצד. לאחר מכן, אתה צריך למשוך במהירות את הירכיים שלך אחורה ואז שוב קדימה. אתה יכול גם להוסיף סיבוב קל של הירכיים גם כן.

השימי משמש לא רק בריקודי בטן, אלא ניתן להשתמש בו גם בסוגים אחרים של ריקודים כמו היפ הופ וג'אז.

השימי הוא מהלך ריקוד שנעשה בדרך כלל בירכיים. מאמר זה ילמד אותך איך לעשות את השימי בריקודי בטן.

... Читать дальше »

Просмотров: 54 | Добавил: munroexag | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי באזור אפאר באתיופיה. לרוב הוא מבוצע על ידי גברים, אך ישנם מקרים בהם גם נשים מבצעות את הריקוד.

פירוש השם "מרגרה" הוא "ריקוד". השם ניתן לריקוד הזה כי הוא דומה לנחש.

הריקוד מתחיל במנגינת היכרות המושמעת על הבלפון ולאחריה שיר ידוע שמושר כבר דורות רבים באזור עפר. רקדנים מחזיקים את ידיהם מאחורי הגב ומניעים את ירכיהם מצד לצד בקצב המוזיקה. לאחר מכן הם מתחילים להזיז את רגליהם משמאל לימין בזמן עם קצב המוזיקה.

מרגרה הוא ריקוד מסורתי ממדינת גוג'אראט. הוא מבוצע בדרך כלל על ידי נערות צעירות, לבושות בג'אגרה וצ'ולי.

הריקוד מתבצע בקצב דחולק, טאבלה והרמוניום. הרקדנים מופיעים על ידי הזזת ידיהם ורגליהם לקצב הכלים הללו. מרגרה מבוצעת בדרך כלל בחתונות או בחגיגות אחרות בגוג'אראט.

... Читать дальше »

Просмотров: 53 | Добавил: munroexag | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

סרטוני ריקודי בטן הם דרך מצוינת ללמוד איך לרקוד בטן. הם יכולים להיות מקור טוב להשראה למהלכים וסגנונות חדשים.

כמה מסרטוני ריקודי הבטן הטובים ביותר אוצרים על ידי רקדנים שנמצאים בתעשייה שנים רבות, ולמדו מהרקדנים הטובים ביותר בתחומם. סרטונים אלו בדרך כלל יקרים יותר מאלה שנעשו על ידי חובבים, אך הם מספקים יותר תמורה לכספכם מכיוון שהם איכותיים יותר ומספקים מידע נוסף על מהלכים וסגנונות שונים.

חלק זה יספק היכרות קצרה עם ההיסטוריה של ריקודי הבטן, מקורותיו וצורותיו המודרניות.

ריקודי בטן ידועים גם בשם רקס שרקי או ריקוד מזרחי. מקורו במזרח התיכון ופותח על ידי שילוב של מוזיקה שבטית, פולקלורית ואורבנית עם תנועות מצורות אחרות של ריקוד. צורת ריקודי הבטן הפופולרית ביותר בתרבות המערבית נקראת סגנון קברט או קברט. צורה זו של ריקודי בטן הפכה לפופולרית באמריקה במהלך שנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20, כאשר היא הוצגה לראשונה בהופעות בבר ... Читать дальше »

Просмотров: 53 | Добавил: munroexag | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)