15:20
איך לעשות את השימי בריקודי בטן

השימי הוא מהלך ריקוד שמתבצע בדרך כלל על ידי ניעור הירכיים מצד לצד.

ניתן לעשות את השימי בדרכים רבות, תלוי למה אתה הולך. אתה יכול לעשות את זה לאט ומפתה, או במהירות ובאגרסיביות. הדבר החשוב ביותר הוא לזכור לשמור על הכתפיים לאחור, החזה למעלה, והבטן הדוקים.

השימי הוא מהלך ריקוד פופולרי מאוד המשמש לעתים קרובות בריקודי בטן.

כדי לעשות את השימי, תחילה עליך לנער את הירכיים שלך בתנועה מצד לצד. לאחר מכן, אתה צריך למשוך במהירות את הירכיים שלך אחורה ואז שוב קדימה. אתה יכול גם להוסיף סיבוב קל של הירכיים גם כן.

השימי משמש לא רק בריקודי בטן, אלא ניתן להשתמש בו גם בסוגים אחרים של ריקודים כמו היפ הופ וג'אז.

השימי הוא מהלך ריקוד שנעשה בדרך כלל בירכיים. מאמר זה ילמד אותך איך לעשות את השימי בריקודי בטן.

השימי מתחיל עם הידיים על הירכיים ואז אתה מנער את הכתפיים ואת פלג הגוף העליון קדימה ואחורה. הזרועות שלך צריכות להיות רגועות ולא לנוע יותר מדי, אבל הן יכולות לעזור לך לנוע בצורה זורמת יותר מצד לצד.

השימי הוא אחד המהלכים הפופולריים ביותר בריקוד בטן. זוהי תנועת ירך שיוצרת מראה סקסי, פלרטטני. כדי לעשות את השימי, אתה צריך להשתמש בירכיים ובכתפיים. הנה כמה שלבים שיעזרו לך להתחיל:

ראשית, כוונו את אצבעות הרגליים כלפי חוץ ולאחר מכן פנימה למשך כ-5 שניות כל אחת. זה יעזור לשחרר את הירכיים ולהכין אותן לשיממה. לאחר מכן, אתה רוצה לשים ירך אחת מעט קדימה (לא משנה איזו). לאחר מכן הזיזו אותו קדימה ואחורה במהירות ובו זמנית הזיזו את השכמות בתנועה מעגלית. התנועה צריכה להיות זורמת, כמו מים זורמים במורד נחל. אתה יכול גם לעשות את המהלך הזה עם שתי הירכיים או רק עם ירך אחת בכל פעם (זה תלוי בך!). https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-the-north.php

שלב 1: עמוד עם הרגליים צמודות והידיים לצדדים.

שלב 2: התכופף בירכיים, נשען קדימה והושט לכיוון הקרקע.

שלב 3: שמור את הברכיים שלך ישרות וכופף אותן תוך כדי תנועה מצד לצד.

שלב 4: שמור על עמוד השדרה שלך ישר ואל תתכופף.

השימי הוא מהלך ריקוד שיכול להיעשות על ידי כל אחד, ללא קשר לרמת המיומנות שלו או למבנה הגוף שלו. זהו מהלך ריקוד פשוט שניתן להשתמש בו בסגנונות רבים ושונים של ריקודי בטן, כגון ריקודי בטן מזרחיים או פלמנקו.

מאמר זה עוסק איך לעשות את השימי בריקודי בטן. השימי הוא מהלך ריקוד ספציפי וזה אחד המהלכים המוכרים ביותר בריקוד בטן. זה נעשה על ידי ניעור הירכיים מצד לצד, לעתים קרובות עם תנועות או דחף ירך.

Просмотров: 50 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar