13:17
איך למצוא כוח למין מאשר כל היום בעניינים?

נלהב, רווי, מרגש ומרוץ מין - זה פנטסטי.- בכלל, זה נעשה מתאים למקרים אלה כאשר אתה שניים מכם לצאת במיטה. "נשיקה ועיקול, שוכבים זה לזה.

בישראל, אין אזור דעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGER רק מלווה את השותף באירוע, מספק ראיון וליווי אישה VIP בכיתה ישמש סימן של מעמד.

מתון ללכת פעולות נלהבות יותר שובבה ... יציבה זו תתקשר הבחור כדי לחדור בקלות את הנרתיק של הבתולה מלפנים, בעדינות ונינוח נעים פנימה, בעוד זה יכול להיות קרוב יותר כמו ורדים להיות דבק, כמו הרבה מאיתנו התרגלו זה, עם רגל אל הירך שלו ".- יש מספר עצום של אירועים אשר יציבה זו היא קלאסי אמיתי. סקס בעמדה דומה מבקש לפחות מאמץ, אבל זה הפך, זה מביא כמות עצומה של הנאה.

1 תנוחות מועדפות עבור כמה מאיתנו הם ייצוא, נרגש, אבל עצלן או איטי זוגות 2 עצות שתמלאו מין על ידי רגשות בלתי מתפשרים, אפילו ולא עייפות

אבל הרגעים שבהם שניכם מרגישים איטי לא מוטיבציה, לא אומר שאתה צריך לשכוח את הפעילות המינית זה לזה ... בלי לקום מהספה מבלי ללוות את מאמצי הגיגאן.

"אפילו במצב כזה, אתה יכול לספק אחד את השני, להרגיע את הליבידו ופשוט לתת את המוח שלך באז מאושר ומרגיע", מסביר את הסקסולוג המיוחד גלוריה ברמה. "אני בנחישות בדיבור על מצורף כנה ענקית, זרועות חזקות, נשיקות נלהבות," היא אומרת. קרבה (ולא רק מעשה מיני) הופך להיות איך כולם אומללים, איבד אמנות. כאשר אתה עוסקת בקריירה ופיתוח של התחביב, מגע נעים מישושי גיוס הוא במהירות יורד על "לא" ולבסוף נותן מקום דומיננטי עבור מהירות משחקים במיטה.

"אבל עם הזמן, כפי שכולם ברורים, סקס כזה יכול, לשים את זה בעדינות, לעמעם את הרצון, במיוחד ברגעים כאשר אין מספיק preludes," זה הערות על ברמה. "סקס הוא חוויה רגשית, ובמהלך הוא גורם לתחושות של קשר, התרגשות, תשוקה וגדל אהבה כלפי השותף שלך. ולא אתה לא תתמוך אינטימיות אפילו ברגעים כאשר אתה מרגיש עייפות אחרי יום עבודה מורכב, אתה יכול גם לפתח פגמים תשומת לב ... והוא מאוחר יותר מסוגל לגדול בתחושה של ניכור ".

כדי למנוע השלכות שליליות מחוסר קרבה ומין במערכת יחסים, בצע את העצה שנקבעו להלן, אשר יורשו להתחיל קרבה אינטימית אינטימית, אפילו בעצלתיים, כפי שנבלה זמן, לשכב על הספה.

תנוחות מועדפות על איך כולם יודעים זוגות נרגשים, אבל עצלן או איטי

משרה מיסיונרית

אבל יש צורך להיות מציאותי: יש זמנים שבהם אין לך סבלנות ומצב רוח לעשות מאמצים לא-לב בהגשמת תנוחות מיניות מגונות או, זה היה צורך לחוות סיבולת במהלך יחסי מין במקלחת או לעמוד ליד הקיר.פריטים תוכן זה נורמלי לחלוטין. לאחר מכן, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, יום עבודה ארוך מלא באנשי קשר חברתי, תפקידים אינסופיים ונראה שגרתי הביתה, הנערה שלך, כמו גם לך, אני רוצה להתפרק על הספה, כדי לכלול איך אנשים משמשים כדי להביע, את הסדרה המרתקת הבא מ Netflix, לפתוח צנצנת של משקה מוגזי להירגע.

מהווה כף

הבחור שוכב בצד וחודר לנרתיק הבתולה, ככלל, יכול לספק את נשיקות ההנאה שלה בצוואר, כתפיים, אוזניים. ואת הגברת, בתורו, יוכלו ללא עזרה של אחרים, נראה כי הוא נשאר בשליטה על הקצב, יושב על חבר, כפי שכולם מובנים, מאהב.

סקס פארוטי

- ולא הגברת שלך מתייחס חיובי לחדירה לתוך הפתיחה האחורית, אז אפשרות זו תהיה כפי שנהגנו לקרוא, דרך מצוינת לחזק את מערכת היחסים שלך ואת הרפיה. "העיקר הוא לזכור כי יש צורך לפעול טוב מאוד. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה להתחיל עם השטח הדומיננטי, מאוחר יותר להגדיל את האינטנסיביות. אל תשכח את החשיבות של גירוי הפטמות ואת הדגדגן של מותק שלך, "מסביר ברמה.

טיפים ממלאים מין רגשות יתר, אפילו ממה שאתה עייף 2

השתמש בפארט

טריק זה יראה את הבחור כי זה לא משנה מה הכל ברור, כרית דקורטיבית, רכשה, כמה הם חושבים, הגברת, היא לא תכונה חדר חסר ערך.

"גדלים שונים וכיצד נהגנו לקרוא, מידה שונה של רכות תאפשר לך סוף סוף לשמור על הפינה המושלמת של החדירה", הערות. "כאשר אתה מגלה למעלה, לשים אחד תחת התחתונים, כפי שנהגנו לקרוא, מאהב, בסופו של דבר, להרים את הרגליים, אחד - תחת הברכיים שלך, כדי להקל על זה לחדור אותו". הכרית מסירה את המתח עם שרירי הגב והרגליים, שבדרך כלל פועלות קשה לתמוך בעמדה הזמנית במהלך המין.

אוננות משותפת

"קח כדי לספק זה לזה הנאה, רק באמצעות ידיים," ממליץ ברמה. חזור אל היסודות - K, איך אנשים התרגלו להיות נלקח, הזמן שבו התחלת להיות חותמת ולא היה לי סקס. "שב זה מול זה, כדי שתישוק בנוחות, איך כולם יהיו אומללים, הגברת האהובה, לפטמות, אבל עם כל התנוחה הזאת לא עשית תנועה".

השתמש בפה

סקס אוראלי יכול, בסופו של דבר, נראה לך גדול, כמה הם חושבים, עבודה קשה, אבל כפי שאתה מוצא את היציבה הנכונה, הראש והפה שלך יתחילו לעשות את הרגיל "משימה" ללא בעיות.

"נסה לכרוע, בעקבות הנחת בעבר או שמיכה תחת אותם," נותן סקסולוג. "כדי לא לסנן את הצוואר, לסחוט את הלחי אל החלק העליון של הירך". גישה זו היא לפעמים קל יותר ויותר מאשר את היציבה המפורסם 69, כי כולם יתמקדו באורגזמה שלהם לא יהיה מוסחת על ידי רגשות ורגשות.

זכור את קיומו של עיסוי

"עיסוי של כל הגוף יכול גם להיות הנקודה העיקרית שתאפשר את הנערה שלך להירגע ולבסוף להיות מעוניין בסמיכות מינית לאחר זמן רב, כמו הרבה מאיתנו לבד, ימים כואבים", אומר ברמה. נערות ליווי בראשון לציון

כדי ליצור עיסוי "מושלם", להשתמש שמן בטעם מיוחד.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, קונים - בחורים מוצלחים, אשר בוערים את הרצון שישולם להופיע במבט של הפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח זה די די, כך שזה לגמרי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

זה יאפשר לך לגדול טוב, ללוש ולשבת כל פיסת, כמו אנשים נהגו להביע, גוף נקבה יפה. התחל מרגליה ובמתון, עם רוך מיוחד לזוז. כולם כבר מזמן ידוע לשקול את זה חם - אור אינטימי קרבה ללא חדירה, אשר לאחר הפך למין עם חדירה.

אפילו במקום שאתה לא מרגיש כועס, נלהב ופעיל, זה מתגרה מחווה אטרקטיבית יעשה את הדם לרתיחה את הוורידים.

אל תשכח נשיקות

משהו רגיל, כמו נשיקות, יכול סוף סוף לשמור על הכימיה בין השותפים, ולכן הדברים יהיו כל הזמן בנימה. "לפעמים, הרשה לעצמך לנשק כמה שתי מיניות, כפי שכולם יודעים, נער חרדה", מסביר את הסקסולוג, כי הנשיקות הן, כמו הרבה מאיתנו, אומרת, דרך עצלה לטעון את האנרגיה לכיוון קרוב יותר, עד כמה שהיא מאתנו רגילים לקריאה, קרבה סקסית.

פעמים לשחק כמה משחקים

שליט - נשאר נהנה.

"כמה אנשים אוהבים לשחק קלפים לפשטת במיטה", אומרת ברמה. "אחר, לשים את זה בעדינות, לשחק charaks בצורה חשופה או, באופן כללי, להתקין כיצד להתבטא, פרסים נוספים על כמה חושבים, התשובות הנכונות, נקודות גבוהות. הדבר העיקרי הוא לא להגביל את עצמך כאשר הוא, לשים את זה בעדינות, זה מגיע לאפיון תענוג חושני ".

חושב אה, כמה של yaz הוא אומר בעקביות, קרבה מינית לעסק שלך מכשולים הבאים: "בכל פעם שאתה חשוף מול השותף שלך, תקבל עוד ניסיון מיועד זה חשוב ביחסים, ולכן, נותן את המוח שלך זה מעולה מרוסן roxytocin סלע, ​​המאפשר אהבה ".

Просмотров: 607 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar