סקס הוא נחמד, מקל על הלחץ, מרפא את הגוף בדרך כלל מגניב.

התוכן של המאמר

1 הצדקה פיזיולוגית של מין אנאלי הנאה 2 שש סיבות מדוע נשים עוסקות במין אנאלי

אבל למה בנות כמו סקס אנאלי? זה בדרך כלל כואב, ואת המעבר האנאלי מיועד פיזית למשהו, הוא מיועד למשהו לצאת משהו, מצטער על פרטים לא פעילים כאלה, ואף אין ערמונית כמו גבר. עם זאת, הבנות עוסקות אנאלי. למה?

שאלה זו היתה מעוניינת כל כך בקבוצה של מדענים אמריקאים שהחליטו לנהל מחקר ומתן מה. וכך אתה לא צריך לקרוא טקסטים מדעיים משעמם - לתפוס מאמר על זה יותר כיף ועם בדיחות.

הוכחה פיזיולוגית של הנאה ב sexi אנאלי

למה בנות יכול להיות אנאלי נעימה בכלל באופן עקרוני, פיזיולוגית? איך זה עובד כמו סקס אנאלי ניתן להשיג אורגזמה?

תראה, השורה התחתונה היא שכאשר אישה חודרת משהו במעבר אנאלי (אצבעות, דיק, צעצוע) - זה מגרה ...

כן, בדיוק. העובדה היא ... Читать дальше »

Просмотров: 137 | Добавил: munroexag | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

תיאור הוא מקצוע מלא מנוצל. בנות צריך מיומנויות מקצועיות ואיכות המסייע להם לגמרי לספק את הצרכים של הספק. רק כל כך לשלם כסף לא יהיה, ולכן אתה צריך להיות הטוב ביותר בכל דבר.

לעתים קרובות, בנות מכירים חיים חילוניים רק בסרטים הולכים למכלים. באופן טבעי, הם חסרים ידע יסודי בתחום ההתנהגות להתנהג כמו בכושר. כדי להגיש את עצמך כראוי בחברה ולא בושה את הפטרון שלך, אתה צריך להכיר כמה כללים חשובים.

לתקן את הארון

הבגדים שלך חייבים להתאים לרמה. אל תתלבש בשמלת הערב, אם יש לך טיול בפארק, זה יהיה גם לא הולם ללבוש חליפת ספורט בתיאטרון. התוכן מחויב לעמוד בקוד השמלה של האירועים שביקורים בחסותו. אם אתה כל רע עם תחושה מולדת של סגנון, ואז לנצל את ייעוץ של אנשי מקצוע. מגזינים LTIJ, לקרוא על האופנה, כדי לא להכות את פני העפר מול הפטרון שלך.

אל תאחר

זכור כי אתה להתמודד עם עסקים, חברים, תחביבים אחרים. אם קיבלת זמן ומינה פגישה, אז אני לא מרשה את החסות שלך. אל תעביר תאריך ואינם מנסים להיות מאוחר. זה לא המקרה כ ... Читать дальше »

Просмотров: 97 | Добавил: munroexag | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

או מתוך בוז ושנאה, או מחוויה חסרה, הגברות מעת לעת מתעקשות על מין אוראלי רק עם הקדמה של הגנה. אבל sexologists ו gynecologists הם מדאיגים, כי שיטה זו של אמצעי מניעה היא Nerazenum מכוח ההרכב הכימי של חומר סיכה על המוצר לטקס. במהלך הלהקה, האיש לא מרגיש כל כך מאוד נוגע בנשים.

התוכן של המאמר

1 כמו קונדום בלתי-מזויף? 2 אגדות על זיהומים

החום של השפתיים לא מרגיש כמו לחות השפה. אם אתה מדמיין כי כפפות גומי הושמו על הידיים, הורידו אותם לתוך האגרוף הקר, אז רגשות הם דומים לאלה שהגברים חווים כאשר מתרחשת הקדמה. סקס אוראלי ללא קונדום הוא הרבה מאוד מועיל אם אתה מחשיב כי המוצר יכול להיכנס לגרון, לספק את המסה של רגשות מגעיל ופגע בריאות.

אֵיך קונדום בלתי-מזויף?אני

להתחיל כדאי לומר כי כמה מוצרים מכילים זיתים, הורמונאלית תוספים. חומרי סיכה הם על בסיס אקווה, אבל ההרכב מכיל כימיקל אלמנט כי הוא לא בטוח עבור חלל הפה. תיקון, כמה בנות לא יודע כי לטקס הוא רעיל, מקדם את התפ ... Читать дальше »

Просмотров: 99 | Добавил: munroexag | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

חלק בלתי נפרד מהמין המפואר כפי שהוא שפע של תנוחות, באמצע אותם ואת תנוחת מספריים במין. באופן ספציפי, הם מובטחים כי דברים לא להשתעמם עם שותפים, ו הם לא יתחילו סוף סוף למצוא הנאה, כמו שאומרים, בצד. בגדול חשבון, היה ברור בימי קדם, כדאי לזכור רק את האגדי הודי Kamasutra, המכיל 64 פרקים. הם כולם משולבים כדי לדבר ב 7 מקטעים. אגב, חלקים נפרדים של דמי אהבה זו עבור האינדיאנים הישנים, תשומת לב די הגון:

התוכן של המאמר

מספריים 1 2 טכניקה "מספריים" 3 תנוחת ערעור מיוחדת 4 אפשרויות להציב 5 ספציפיות Posy סעיף כללי - פרקים סיפרו על משמעות האהבה בחיי האדם קשרי אהבה ? 15 פרקים המניתלים את הנוהג של נשיקות, ענייני הכנה, אורגזמה, תנוחות במין ומשולש האהבה המודר המכריע - הוא, היא והגברת שלו. אימון לתקשר עם בנות - 9 פרקים, כאן אנחנו מדברים על חיזור וחתונה טיפים להתחתן נשים - 8 פרקים, שבהם הוא אומר על יחסי משפחה של סומפ והתנהגות של נשים ראשים על בני זוג של אנשים אחרים (10)?הם אומרים את הקורא על הפיתוי של בני זוג אחרים 9 פרקים מוקדשים heterers עצות סודיות - ... Читать дальше »
Просмотров: 107 | Добавил: munroexag | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)