01:47
סקס אוראלי ללא קונדום: איזו מונדולוגים מזהירים?

או מתוך בוז ושנאה, או מחוויה חסרה, הגברות מעת לעת מתעקשות על מין אוראלי רק עם הקדמה של הגנה. אבל sexologists ו gynecologists הם מדאיגים, כי שיטה זו של אמצעי מניעה היא Nerazenum מכוח ההרכב הכימי של חומר סיכה על המוצר לטקס. במהלך הלהקה, האיש לא מרגיש כל כך מאוד נוגע בנשים.

התוכן של המאמר

1 כמו קונדום בלתי-מזויף? 2 אגדות על זיהומים

החום של השפתיים לא מרגיש כמו לחות השפה. אם אתה מדמיין כי כפפות גומי הושמו על הידיים, הורידו אותם לתוך האגרוף הקר, אז רגשות הם דומים לאלה שהגברים חווים כאשר מתרחשת הקדמה. סקס אוראלי ללא קונדום הוא הרבה מאוד מועיל אם אתה מחשיב כי המוצר יכול להיכנס לגרון, לספק את המסה של רגשות מגעיל ופגע בריאות.

אֵיך קונדום בלתי-מזויף?אני

להתחיל כדאי לומר כי כמה מוצרים מכילים זיתים, הורמונאלית תוספים. חומרי סיכה הם על בסיס אקווה, אבל ההרכב מכיל כימיקל אלמנט כי הוא לא בטוח עבור חלל הפה. תיקון, כמה בנות לא יודע כי לטקס הוא רעיל, מקדם את התפתחות של קיכלי. מה לקרוא על הקרום הרירי של חלל הפה, למרות קנדידה גם מופיעה שם.

מדענים בילו מחקר לא ידוע שהראה:

ההרכב מכיל benzocaine, אשר בדרך כלל מסופק על ידי אפקט אנטי חזותי; פרחים דרך מסכת גז, בים במגפיים, סקס בקונדום - אידיאלי לחקות אנשים טיפשים; "שמן ליטוף" עם מוצר לטקס - חסר אונים לא יכול, שמן מצולעים לא יכול; מוצרי לטקס עם גריז גליקול פוליאתילן אינם בטוחים - סיבה לשחיקה, הן בפה והן בנרתיק.

זה למה רודף לרגשות Ocherized לא שווה את זה, עדיף לרכוש חבר גומי אנלוגי עם רטט. אבל זה על מלטף ספוגים. מיידן בעיקרון צריך להיות מודע מטרת מוצר זה.

זוגות זה לחיות יחד, נשואים, בדרך כלל לא להשתמש באמצעי מניעה של אמצעי מניעה, מה עצוב מאוד. In-1, יש צורך להסתמך על רצון האופציה. חוץ מזה, STDs מועברים דרך אמבטיה, תחבורה ציבורית ולא מתוכננת הריון מן השותף "טהור" כרוך התוצאות על ההריון.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ואבנים. רק זה כבר לא רק הצדדים מוצקים לעבודה.

חוץ מזה, אדם יקבל תענוג יותר אם זה לא ייקח לצעדים דומים הֲגָנָה. ובכן, הגברת תהיה נעים יותר ללטף את האהוב שלך ללא מחסום שיטות. ויקטוריה Fomanaexpert דירות דיסקרטיות בתל אביב

אגדות דלקות 2

אבל יש סיכון: הרפס גניטלי, קיכלי.

ומרינה שותף מלוכלך, כי הרוק הוא הרווי ביותר עם חיידקים, אשר הוא בגוף האדם. ושתן - שאין כמוהו ביותר, אשר נוטה זיהום נשיאת חיידקים דרך הערוצים.

כי כאשר לאישה יש כמה פצעים בפיו, שיניים לא ממומשות, טוב יותר נמנעת מציצה אם ציד מאוד. אתה יכול להציע להשתמש במוצרי לטקס על בסיס אקווה ללא סיליקון וחומרי סיכה, אבל ההשפעה תהיה ארוכה, ואת השותף חָרִיץ. אם, באופן טבעי, היא תסכים בדרך כלל הצעות כאלה.

קיים% אנשים שהפכו נגועים דרך רוק לא הכי נוח "זיהומים של STD. יש סיכון, יש קבוצות של אנשים נוטים לכך. עם כל זה קצת מחלות, החמור ביותר, אינם מועברים דרך רוק. ואם האיש נעשה פתאום הבעלים של "זר", חושד בן זוג שעשה מציצה, מהר יותר, הוא כבר היה קשה לה. אתה לא יכול להדביק saliva שותף במה שלא יותר מתוחכם. אבל, גבר יכול להעביר כמה וירוסים כמו הרפס, ליידי.

העובדה היא כי "קר על שפתיים "(סוג ראשון) במהירות מתיישבת על הקרומים הריריים, ולכן הוא מומר לווירוס סוג השני בשל הסביבה המתאימה. וירוס גניטל לא יכול זה בדיוק ככה - זה רוק או שותף כבר עם מחלה כזו. ואיך רק זה הופך למדיום של סוג השני של וירוס, הרפס על ספוגים יכול מופיעים מן העובדה כי האישה רק "הרים" את החולים. זה לא אומר שהיא עם מישהו Lobcated. זה מודע ביסודו, כי זוגות רבים לעתים קרובות להאשים נשים כי הם לא שומרים על סף מותר. עם עצמך באחריות גברים להמריא, אם כי הרפס שלהם לא יכול להתבטא בכלל.

ל זה אבסורד כדי להגן על עצמך מפני התכווצויות שונות, זה לא הגיוני להשתמש אמצעי מניעה עם כל סוגי ההזדווגות. סקס אוראלי ללא קונדום אינו חוסר יכולת, כמו גם קמפיין שיתופי שירותים או ניגוב על ידי מגבת אחת. כאשר זוג יש אמון הדדי, על סקס ניתן להסכים. אז אין זיהום לא.

תארו לעצמכם את המטרות שלך בישראל בישראל, אם אתה מודל שיק מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר לקבל מ 3600 יורו.

לֹא זה כנראה לקרוא כמה רציני זה. ישנם מספר אגדות כי מדענים גם נבדקו ולמדו. הכל בוצע על בסיס הסקרים, כי משתתפים רבים החליטו להכריז על דילמה שבה הם חשבו, לא מתנגשים. באמצעות קונדום כדי נגוע HIV או STD הוא למעשה לא מציאותי, אבל, ליטוף אוראלי - לא המקרה כאשר הזיהום מועבר לדרך המינית.

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

אם אתה עוסקת במין אוראלי עם שותף חדש, על בריאותו לא מבינים כלום, אתה צריך להיות מוגן. אותו הדבר חל על קשרים אקראיים חופשיים. אתה יכול לתרום משיטות המכשול במקרה כאשר אתה בוטח במחצית השנייה והם משוכנעים כי למעט אין לך שותפים מיניים. "לתפוס" STD הוא בכלל לא קשה. אבל זה מודע באופן יסודי כי פתולוגיות מסוימות לא מטופלים - הזנחה אחת אמצעי מניעה דק, זה יכול להיות מסוגל לחלוטין להילחם בזיהום בשבילך כל החיים. לכן, סקס אוראלי ללא קונדום - רק עם שותף קבוע, אמין.

Просмотров: 98 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar