01:48
שריפת תסמונת Anus או למה בנות רוצה סקס "לא שם"

סקס הוא נחמד, מקל על הלחץ, מרפא את הגוף בדרך כלל מגניב.

התוכן של המאמר

1 הצדקה פיזיולוגית של מין אנאלי הנאה 2 שש סיבות מדוע נשים עוסקות במין אנאלי

אבל למה בנות כמו סקס אנאלי? זה בדרך כלל כואב, ואת המעבר האנאלי מיועד פיזית למשהו, הוא מיועד למשהו לצאת משהו, מצטער על פרטים לא פעילים כאלה, ואף אין ערמונית כמו גבר. עם זאת, הבנות עוסקות אנאלי. למה?

שאלה זו היתה מעוניינת כל כך בקבוצה של מדענים אמריקאים שהחליטו לנהל מחקר ומתן מה. וכך אתה לא צריך לקרוא טקסטים מדעיים משעמם - לתפוס מאמר על זה יותר כיף ועם בדיחות.

הוכחה פיזיולוגית של הנאה ב sexi אנאלי

למה בנות יכול להיות אנאלי נעימה בכלל באופן עקרוני, פיזיולוגית? איך זה עובד כמו סקס אנאלי ניתן להשיג אורגזמה?

תראה, השורה התחתונה היא שכאשר אישה חודרת משהו במעבר אנאלי (אצבעות, דיק, צעצוע) - זה מגרה ...

כן, בדיוק. העובדה היא כי הדגדגן הוא לא רק "כפתור" בחוץ, אשר נשים ליטוף לעתים קרובות עם אוננות (ולא לשווא!) היא מערכת שלמה כי מדענים נקראים Clitovagal. הדגדגן הוא איבר הרבה יותר גדול, שרובם נמצאים בתוך האישה ונקרא "רגליים קליטיות". חזותית זה נראה כמו חבורה של בננות, wasola.

נקודה G הוא גם חלק ממערכת זו. ולמעשה, הרגליים הדגדגן מגורה עם סקס אנאלי, רק דרך מחיצת שרירים דק. בתוספת חור אנאלי ואזור עור קטן בינו לבין הנרתיק הם רגישים למדי, יש הרבה קצות עצבים עליהם, כך שהם נחמדים לברזל, עיסוי או לעורר.

עם זאת, זה די קשה בהצטיינות רק מן גירוי אנאלי, מאז גירוי מתרחשת באמצעות מחיצה, ולכן הוא מושתק.

בנוסף סקס אנאלי הוא פחות נוח מאשר הנרתיק (חור אנאלי לא נועד להיות חבר בו, כך השרירים הפנימיים הרבה יותר קל להיפגע), הנערה יכולה להתבייש במצב עצמו, לשקול את זה מלוכלך, לא נעים , לא נוח, להרגיש בשימוש.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים שרוצים להציג בהצלחה במבט בחופשה, לוקח יד עם אישה יפה. זה להרוויח די מספיק כדי להבטיח לחלוטין את כל הדרוש.

כל זה מקשה להשיג אורגזמה, כי עבור אורגזמה, יש כמה מניפולציות פיזיות טהור - אתה צריך להירגע רגשית. דירות דיסקרטיות

לכן, עם סקס אנאלי, עדיף להשתמש צעצועי מין לעורר במקביל לראש הדגדגן: זהו החלק הרגיש ביותר של מערכת הדגדגן. אצל אנשים, עם זאת, שמועות על נשים אשר בהצטיינות אך ורק גירוי אנאלי, אבל זה כנראה בדיחות מפורנו והנטאי.

ועכשיו - לתוצאות המחקר.

שש סיבות אשר נשים עוסקות sex2 אנאלי

מה עשו מדענים: הם בחרו שלושים ושניים נשים הטרוסקסואלים אשר:

א) הסכימו לעבור סקר;

ב) הצהיר כי יש להם קשר אנאלי בעבר.

הם חולקו לארבע קבוצות, לאחר שגידלו כדי לוודא כי באותה קבוצה היו נציגים של כל הלאומים מאלה שהוצגו במדגם (אלה אמריקה, התינוק, יש להם את הצרות שלהם שם), וביליתי איתם ראיון.

הניונסים היחידים: הנשים האלה נבעו מתוכנית הטיפול באחסון בהתמכרות לסמים ובדיקות של HIV ו- STIS. לכן, הניסיון שלהם הוא ספציפי במקצת, הקשורים לעתים קרובות עם סמים ואלימות.

עם זאת, זה די אפשרי extrapolate על כל הנשים באופן עקרוני. בין הקוראים של מאמר זה, כנראה אין מכורים לסמים, אבל בוודאי יש מעשנים או צורכים אלכוהול - כלומר, חומרים המשפיעים על התודעה, גבולות אישיים וליבידו, אם כי לא כל כך כמו תרופות.

אז, מה למדענים לגלות:

הסיבה הראשונה היא שאתה ... ח'ם, איפשהו נתתי איגור ניקולייב. אז, הסיבה הראשונה: הם עשו את זה תחת סמים, וסמים הרים את הליבידו שלהם.

ציטוט אחד המשיבים:

"כאשר אתה לוקח סמים, רוב התרופות שאתה יודע, אתה מבין כי יהיה סקס. זה יהיה כמו ... בס! (טריק בידיים) או, אתה יודע, כמו, אתה לוקח תרופה, ולאחר מכן bam! (שוב לסטות את ידיו) ואין לך בגדים, או שזה כמעט הוסר. אתה מבין מה אתה מחכה לך. או שאתה יוצא למסע, אתה הולך למוטל, להביא את כל הדברים שלך, kaify ו gonnna לזיין. שעון מין. צפה, שעון, שעון, כן ".

הם היו תחת סמים, ובשיכרון נרקוטי קל יותר לעשות את מה שאתה בדרך כלל לא.

במחקר זה, חומרים נרקוטיים כבדים נועדו, אבל זה בלתי אפשרי לא להודות כי אלכוהול עובד באותו אופן: לתת אומץ, אתה מרגיש יותר מחויב ומין ומוכן לניסויים. (לא כל כך, אבל על רבים אלכוהול מעשים בצורה דומה)

הם היו תחת סמים, והיא מתרככת כאב.

ציטוט:

"אני לא מפוכח מאוד כשזיין. כאשר אתה שיכור, הכל מרגיש קצת אחרת ... אני בטוח שלא יכולתי לעמוד בזה אם היה מפוכח ".

אם נדבר על זוגות ונשים למי - תהילה לכל האלים! - הבעיה של סמים היא לא חלק מהחיים שלהם, העובדה כי, קצת אלכוהול לא יפגע, במיוחד אם אתה הולך לנסות את זה בפעם הראשונה ועצבני. אבל "קצת" פירושו "קצת, לאומץ", ולא להגיע כל כך הרבה, כך ששום דבר לא מרגיש. סקס אנאלי יכול להיות טראומה, אז אתה צריך לפעול בעדינות ומפוכחת, הכל מודע.

הם לא רצו סקס אנאלי, אבל הם חשבו שאין להם זכות להגיד לא.

ציטוטים:

"אתה יודע, זה מה שאני עושה באופן לא מודע. אני סובל מדיכאון וכדומה, כל כך הרבה דברים שאני כנראה נראה אנשים אחרים חסרי משמעות. זה קצת כמו הדרך שלי ... להעניש את עצמך. הפוך את עצמך כואב ".

למרבה הצער, זה קורה. לא רק עם סקס אנאלי, אבל עם כל האחרים. לדוגמה, אם אדם עשה אישה cunnilingus, והיא רואה את עצמו שום זכות לסרב מציצה, סוג של "bash על bash".

למעשה, זה בהחלט לא המקרה, ואם כל אחד מהשותפים נראה בלתי מתקבל על הדעת - הם לא צריכים לעשות את זה, גם אם שותף אחר עשה משהו דומה או דומה להם; זה עניין של העדפות אישיות ונוחות של כל אחד מהשותפים, ולא "אתה - אני אני".

אותו הדבר חל על סקס חודר. זה קורה כי נשים מסכימות, "כך מאחור," כי אדם ארוך ועקשני, הוא מוותר, לחצה על רחמים, מאיים על פער, מאשים להיות בנטל ואת ההחלמה, אם היא לא רוצה קצת תרגול מיני - מה נקרא, "nans" סקס.

זוהי מצב מאוד לא נעים וכואב לאישה, לעתים קרובות הם אפילו מרגישים גבוהים אחרי כזה "הסכמה פסאודו".

אם מאמר זה קרא גברים, אז בבקשה להקשיב: אל תלחץ על הנשים שלך. אם היא אמרה "לא" - זה אומר שאין. אתה יכול להביא טיעונים כדי להבטיח להיות עדין עדין, כדי לספק ליידע על התרגול המיני שאתה רוצה. אבל לא סחט, לא לא ללחוץ על זה רגשית. קח את סירוב ראוי - אתה גבר, בסוף הקצוות.

15 משתתפים של המחקר (קצת פחות מ 50%) אמרו כי הם עושים את זה בשביל הנאה.

כן, וזה קורה! וזה חבל שזה לא הראשון, הסיבה העיקרית והיחידה, כפי שהוא צריך להיות במין.

נכון, יש כמה ניואנסים.

ראשית, כמה נשים מסכימות סקס אנאלי רק עם אנשים שאהובים מאוד מי אמון. ציטוט:

"כמה פעמים עשיתי את זה, אבל זה תמיד היה האנשים שאני באמת רוצה באמת. יש דברים מסוימים שאני לא רוצה לעשות עם אנשים מסוימים. סקס אנאלי הוא דבר מאוד אינטימי בשבילי ".

שנית, חלקם מסכימים רק במצב מסוים או בתנאים מסוימים. ציטוטים:

"לא יהיה לי סקס אנאלי עם גבר אם אני לא יכול לתת להם התחת בתגובה. אם אתה מקבל את התחת שלי - אני מקבל את שלך, אחי, הכל בכנות ".

"זו היתה הבחירה שלי, את מבינה? טוב ... זה מה שרציתי, אתה מבין? אני אוהב את זה, אבל רק במצב אחד מוגדר, כי זה אני יכול לשלוט איך אנחנו עושים את זה, כי זה הגוף שלי, אתה מבין?-

ודרך אגב, מכך ניתן להסיר את החיים! אם הנערה מפחדת ממין אנאלי - אולי היא תסכים לו במצב דומיננטי יותר כשהיא עצמה יכולה לשלוט בעומק ולקצב החדירה, כך שהיא הרגישה בטוחה יותר.

כדי להעניק שותף. ציטוטים:

"זה תמיד הסוג" התינוק, אם אתה אוהב אותי, הו, מותק, תן לי בתחת, תמשיך, בבקשה?-

"אני רוצה להיות האישה שמספקת את הגבר שלי בכל הדרכים ... מה הרצונות שלו".

זה הוזכר לעיל. לכאורה רוצה ליהנות משותף - חף מפשע ואפילו נעים, אצילי. עם זאת, אם זו הסיבה היחידה שבה הבחורה מסכים - משהו משתבש. סקס צריך לרצות את שניהם.

חלק מהנשאלים תיארו את המצב כאשר החלה סקס אנאלי ללא הסכמתם.

כלומר, יחסי מין החלה כמין נרתיק רגיל, ואז אדם קרה בחיבוק האחורי. ציטוט:

"האם אי פעם היה לך כזה שיש לך יחסי מין, ואז נעלי הבית הזין שלו ... ובמקום לחזור לנרתיק (היה ייעוד בגס של הנרתיק), הוא פולש לתחת, בידיעה שזה לא הנרתיק? אתה, אחי, הנרתיק שלי כאן בראש!

(כפי שאתה חושב שהוא שולל אותך בכוונה, או אמת מבולבלת?)

נו טוב, אנשים. סוג הנרתיק שלי שעיר. ואת התחת לא. שקול את זה על הנרתיק שלי ניאון שריפת סימן "לעזאזל כאן"! לא, הוא ידע לגמרי מה הוא עשה ".

כמו כן, שלושה משתתפים אמרו כי הם עוסקים בזה כדי למנוע מין נרתיקי במהלך הווסת.

לעתים קרובות במקום סקס בנרתיק להשתמש מציצה, על זה כבר בדיחות יש. אז: זה לא בסדר. אתה יכול לעסוק במין הנרתיק במהלך הווסת, יתר על כן, זה עוזר להסיר כאב ועוויתות, וכמה נשים הם אפילו הרבה יותר נרגשים רגישים במהלך הווסת. אין צורך להמציא אופניים ולחפש נתיבים חדשים ליהנות. ללכת מכניסה אחרת וכל זה.

כך זה ממשיך. המסקנה העיקרית מן האמור לעיל: הכל די עצוב. באופן אידיאלי, אם שני השותפים רוצים סקס אנאלי, אף אחד לא קורבן למען השני, ושניהם נמצאים במצב מפוכח למדי כדי להבין הכל. נעים לך לילות משותפים עם השותף שלך או שותף, ולא לחזור על טעויות של אנשים אחרים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מה נחוץ למין אנאלי חסר כאבים? קודם כל - חומר סיכה.

תמיכה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. בוחרים בוחרים ביסר, אשר תדגיש את הרמה ויהיה חברה נעימה.

ככל האפשר, כאן כדי לזוז בדיוק בלתי אפשרי. בשנייה - התרגשות. אתה לא יכול לקפוץ "מחדר במחצבה". צריך בהדרגה להכין בחורה לחדירה אנאלי. אידיאלי אם הבחור יביא אותו אורגזמה נרתיקית או הדגדית - כך השרירים של הסוגר להירגע רפלקסיבית. ובכן, השלישי הוא גירוי של אזורים ארוגניים אחרים. רק יחידות של בנות יכולות באז ממין אנאלי לבד, מבלי להשפיע על נקודות הנאה אחרות. אופציה אופטימלית - גירוי הדגדגן או חדירה כפולה.

Просмотров: 131 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar