11:52
גסות והנאה של סקס קשה בלתי נשכח

בעבר, זוגות עשה אהבה ... במיוחד אהבה. אלה היו נשיקות נלהבות, מילים רומנטיות, מהבהבות נרות או אור כוכבים, מוסיקה רומנטית, זוהר של עיניים מאושרות. זה טבעי מצוין, אבל נשים מודרניות נזקקות בעיקר כמה סובייה ארוטית אחרים.

התוכן של המאמר

1 ידיים נלהבות בשיער גבירותיי 2 מילים מלוכלכות 3 עבדים IT! 4 היקף צוואר הרחם נלהב 5 לא לגעת בי, לעזאזל!

לישון את התחת שלך כמו יד רצועה או טיל מיוחד, עם כל זה האיש צריך לפעול בזהירות, כדי לא להיסחף ולא להחיל גברת פגיעה חמורה ורגשות כואבים. שליטה - הרכיב הבסיסי במהלך סקס גסות. בפרט, אם Flops בהיר מבוצעות על הלחיים או החזה. ב יש לראות את הזמן של ההליך לתגובת הגברת, לא כל אחד מהם כמו גסות כל כך מבוטא.

העיקר הוא לפעול בביטחון, ובו בזמן, בזהירות.

ידיים נלהבות בשיער של נשים

כאשר גבר יונה ומנשק שותף, היא טומנה עוצמת את עיניו, בעדינות משפשפת על כתפו ומגריעה. אבל זה עלה לו לשרוף חמש בשערה משיכה בלהט, לזרוק קצת לה הראש כדי היפוך, היא הופכת כאן. הגברת גונחת, נאנחת בלהט, מדגימה את כל סוג ההנאה שהיא מספקת תורו כזה של אירועים.

הבנות מעריינות כאשר גברים קבורים בתספורת שלהם במהלך נשיקות וחיבוקים נלהבים, ללכת מהמוח כאשר השותף פיתח את הזנב מן השיער הפרוע ומשך את השותף, ומספקים את השותף, משאיר את הגב. רגשות מתוקים של גבירותיי עלייה מניפולציות כה נלהבות.

האיש לא צריך לשכוח שהשיער חייב להיות משוך, אבל אל תמשוך. זה חייב להיעשות בביטחון, אבל בזהירות, כדי לא להרוס את הצוואר, כיסוי ראש ושיער השותף.

מילים מלוכלכות

מילים רומנטיות עדינות הם גדולים באהבה סופרים גם יהיה זמן ללכת לאורך חוף הים. כאשר זוג הוא על מיטה נלהבת, במקום "בחורה אהובה" ו "אישה חלום" שלי, גברת לצוד כדי לשמוע מילים גסות הכרחי בכתובת שלנו, לא משולל גסות, גסות ומיומנות שנבחרו.

גבר בצורת ברוטו שואל מה לקבל משותף, ואישה, לא נבוך, קורא על הרצונות שלו ביותר "מדים מלוכלכים מלוכלכים ביותר". אדרנלין בדם רותח, תשוקות במהירות, שותפים מיובשים מיובשים על ידי חירות הדדית.

סטירה ב!3

נעורים לא אוהבים, עובר על ידי בחור זר, מרגיש חצופים חצופים על האפיפיור שלהם, או במקרה כזה דברים עושה איש צעיר אהוב במיטה.

בישראל, אין דעות קדומות, ואילו מדובר בעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מודעים לכך שבתור חנויות ESK פשוט מלווה את הלקוח באירוע, שומר על הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP ישמש סימן של.

סטירות על התחת, החזה, ואפילו על ידי הלחיים נרגשות על ידי שותף, להביא תשוקה נלהבת למדינת אופוריה. מביט סביב "מגלי אהבה" כאלה "9 וחצי וחצי" ו "50 פרחים אפורים", הגברות קראו כעל יחסים כה נלהבים, חדים עם שותף חם. כי היא מקצה שווה כי לא כול הבנות משתוקקות pepperns, אבל כמות די גדולה של גברת מוצקה, הם רוצים כי הרשרוש של תשוקה הם spacked אותם, הם פגעו, "נענשו" כמו ילדה קטנה "מלוכלכת".סקס קשה לובשת מזג מרתק למדי: זה מרגש, נותן למקסימום של הזיכרונות והרגשות הבהירים, מביא שותפים קרובים עושה סקס רווי, חושני בלתי נשכח. להבין את היופי של יחסי מין גסים הוא מאוד קל אפילו חדש.

אבל כדי לעשות "A-on-on-on" על התחת, המקרה הוא נדיב והכרחי. רוב כל תגובה לתחתית מניפולציה דומה של הישבן, שכנה עם Lyagkov. אזור זה מגיב יותר לסטירות כמו כף היד, אז רצועה.

צוואר צוואר נלהב 4

שבץ - אדם זרע קטן ייראה פחד ומדליאום. בעיקרו של דבר, אם השותף הוא היטב וגם הגרוע ביותר של הגרון, מעט להוסיף את חתיכות הצד של הצוואר, הוא מספק שלה יוצא דופן, צבעוני הנאה. תחושה של כוח גברי על עצמו, קצת כוח דומיננטי כפות ידידות נעים לגרון, ממלאת את השותף עם ארוטי צבעוני רגשות.

אחרי שהלכתי לחנוק קבלות פנים במין, האיש יכול לשפוך תכננו בצוואר הפילגש לפני צרידות הנואשת וממשיכים לעסקיה הגבריים, לא מבחין איך הגברת הוקס רחוק מן הנאה ותשוקה. עוֹיֵן מתינות וזהירות. בשום מקרה לא יכול לחפוף את הנשימה מקומות וחלק טרי של צוואר הרחם שבו החבר 'ה הם kadyk.

אם השותף עושה הכל נכון, הגברת תהיה על השביעי שמים מן הנאה.

אל תיגע בי, לעזאזל!חָמֵשׁ

בפרט, הבנות מעריכות התנגדות שונים כאשר היא דוחה גבר, והוא לוקח אותה, סוג, כוח. הצעיר מקופל גברת, מפיצה את ידיה לצדדים, לוחצת מרפקים עם ברכיו מראה את "להקריב" נשיקות, ליטוף תמרונים נלהבים אחרים.

עם מיקום כזה, אדם לא צריך לשכוח דיוק כדי לא לפתוח את הברך או לא להעביר את זרימת הדם שותפים. דירות דיסקרטיות בצפון

A, אחרת: ביטחון, אי התאמה ו - טוב דֶרֶך! לקראת תחושות לתפוס!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

את הרעיון של "סקס קשה" יש כל שונה. עבור כמה סטירות על התחת ומבטאים את המשפטים המוכתמים במהלך socia - כבר גסות. עבור bdsm אחרים, מזוכיזם, מחייב ושיטות דומות אינן גסות וקשה. לכן, לפני שתנסה משהו חדש במיטה ולייצר לרצון של "החיה" שלו, לא לציין עם שותף, אם הוא מוכן לבדיקות כאלה.

כדי למלא את הרצונות שלהם בישראל, אם אתה ילדה מענג מאוקראינה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3200 יורו.

במהלך חמלה נלהבת, זה בכלל לא קשה לסדר מחדש עם המאמצים ולשים את הפגיעה במחצית השנייה, אשר לנצח להשאיר חותם בלימד בנפש. כי קשה, גם סקס גס, יש צורך להתאים בזהירות.

Просмотров: 117 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar