01:59
כיצד להצליח בצריכה

הצריכה היא תקשורת עם מבקרים או בר במועדון עם הכוונה לאלץ אותם להזמין משקאות ומנות יקרים. במילים אחרות, אתה חייב גם למזג את השותפות בשבילך והם יטימלו גם לך, כי אנחנו כל הזמן מדברים, לשתות משהו כמו כולם יודעים, טעים.

למרות שהצריכה אינה צפויה להתנסות להרוויח מיליונים, נערות מסוגלות לקבל הכנסה טובה. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה ומישהו יכול אפילו למצוא משאית אבטחת tipper ולהיות התוכן שלה. תארו לעצמכם עובדה אחת שאתה צריך יש לך מד הצרכן. ואני הולך לספר לך איך זה, בסוף, לעשות. נערות ליווי בחיפה

שכבו עבודה בחו"ל

הדרך הקלה ביותר לעבוד כצרכנים במדינות אסיה. בנות מקומיות ללכת מעת לעת ללא ליווי זכר, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן מצביעים על מוסדות מבדר. וגברים לא מטרידים, לשים אותו מעט, לדבר עם, איך להתבטא, אישה חופשית ומוכנה להזמין קוקטיילים יקרים יקרים, אם הוא הפך, הם יודעים שהיא על הרובוט.

אתה יכול למצוא משרות צרכנים בחו"ל באמצעות סוכנויות או צופים לגייס נשים באמצעות רשתות חברתיות. אבל לא חושב שזה כל כך קל להגיע, כי אנחנו מבטאים עבודה שילם ביותר בלי סקס. לרוב באינטרנט למצוא נשים סוכנים לזנות באינטימיות זרה. ולהתייחס ליווי או לצריכה זו.

אל תסמכו על דיווחי הפורום, שם גם כמה נשים מתארות, כפי שהיא זורק עם המנהל שארגן את התייעצות שלו. זה, באופן כללי, יכול להיות מחזירה חייט, או המגייס עצמו כותב תחת אלינה בגיל 23 תחת כינוי.

בשבילך, אתה צריך לגלות כמה אנשים חושבים, מתווך קשה, מוכן לעזור תעסוקה בהתייעצות החוץ. מידע בדיקה באינטרנט, אני מחפש הערות שליליות, להצטרף התכתבות עם הסוכן עבור כל ההיבטים. עם התנודות הקטנות ביותר, נעלמות מהשיתוף הבא.

יָקָר... 9 פחדים של Nõrinyuya...

אם אתה צריך לבצע תשלום מראש עבור עיצוב של מסמכי ויזה, להתחיל למצוא סוכן אחר, יש לך על הרמאי. כולם יודעים שכל עלויותיה של עצמו לוקחים את חברת התעסוקה בחו"ל. ולבסוף, אתה סוף סוף לחשב את החלק של הרווח עד שאתה משלם סובסידיות.

בחוץ - האלמנט הבסיסי של הצרכנים

עכבר רציני עם מינימום של איפור צללית מטושטשת בקושי, הם ימשכו בסוף החבר'ה שבאו, באופן כללי, יהיה כיף. עבור קריירה מוצלחת, אתה צריך להחזיק כמה מאיתנו לדבר כל הזמן, מרהיב בחוץ. אבל זה לא אומר שרק רבים מתבטאים, בנות יפות יכול, לשים את זה מעט, להיות צרכנים.

אם הטבע לא נתן לך בשבילך, כי רובנו שימשו לדבר, קליט, כלומר, יש צורך להשקיע יותר על מנת להתאים את הפערים. וזה עדיף לעשות את זה לפני קבלת עבודה. אחראי, כראש, פלטינה בלונדינית, לדמות spongeloads, לתקן את zabs של המתאר, כמו כולם אומר, הפלסטיק, ספורט משחק, אם אתה יושב על דיאטה, כותב על הקורסים. יש לומר כי בעת אספקת מסמכים, אתה יכול גם סוף סוף יש זמן להתאים לך את התלבושת שלך, ואתה תהיה אמיתי, כמו רבים מאיתנו כל הזמן, לפי היופי.

יכולות תקשורת

לא משנה כמה יפה אתה נראה, אתה לא תהיה המקרה ליהנות הפרווה עד שאתה לומד לפלרטט עם גברים. בשבילך, זה יהיה הכרחי לא יהיה קל לסיים את תשומת הלב של גברים ולעשות את הרצון שלהם לגרום לך, איך אנחנו כל הזמן מדברים על דברים נעימים - לקחת קוקטיילים, קינוחים, פירות.

עבור כל מנה או קנו משקה, תקבל אחוז מסוים של רווחים. יש לציין כי ככל שהחבר'ה יותר מצליחים לך, בסופו של דבר, את הקסם, כך מתברר, כמו כולם יודעים, ההכנסה שלך. הינכם מתבקשים לשים לב כי הלקוחות מגיעים ספציפית לצרכנים מוצלחים כדי לדון יותר. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כל הערב עם משקאות אפלוקס בלעדי שלהם.

באופן טבעי, כאשר אתה עובד בארץ של מישהו אחר, ללא ידע של השפה, זה יהיה קשה לך סוף סוף לדבר. לא עבור כל אחד ללא סוד כי אין צורך להחיל מילים כדי למשוך את תשומת הלב של גברים. אנחנו באמת רוצים להתמקד בעובדה שאתה יורה בעיניים, להראות מחוות שאתה רוצה, לשים אותו מעט, לשתות. כמובן, כולנו יודעים היטב כי, ביכולת הראשונה מאוד ללמוד את המילים הבסיסיות, כי אפילו יותר, ייקח גברים.

עמיד ללחץ

בשבילך, תצטרך לגדול, איך לקבל עור עבה, אם אתה מתכנן להשיג צריכה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בדיחות צלילה, עונשים מגונה, פסוליטיות, יהירות - כל הרגעים הרעים האלה קשה להשפיע לבסוף על המדינה המוסרית. כמובן, כולנו יודעים היטב מה עושה את זה הגיוני כי זוג הראשון של שינוי יהיה רוצה ללכת טוב, בסופו של דבר, ללכת הביתה. אבל אתה צריך זמן להתאים לך.

תן לעצמי את המילה שאתה מחליט אם אתה רוצה להישאר בשבילך רק רק שישה חודשים. כולם יודעים כי לפחות מנסה להתמקד שלילי. גם לזה, להתרגל, אם הוא נטש את הנערות האלה, שגם להתחיל, גם להתחיל לבכות במניפולציה אכזרית.

Просмотров: 98 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar