13:18
מה הם גברים מעובדי סלוני עיסוי ארוטי?

כאשר אדם מגיע סלון עיסוי ארוטי, נראה שהוא נופל לתוך גן עדן. כל עובדי המוסד מנסים להקיף את האורח עם הנוחות המקסימלית ולעזור לו לטבול את עצמם באווירה של מנוחה והרפיה. התפקיד העיקרי, כמובן, שייך למעסה. היא שהיא חייבת לעשות הכל, כך שהלקוח מרוצה מעבודתה וניגש שוב. ההצלחה של ההפעלה תלויה לא רק על המראה בנות או הכישורים הטכניים שלה. נציגי מין כבד מגיעים ספא כזה עם מטרות מסוימות וצרכים שהנערה צריכה לנסות להבין ולספק את זה אפשרי.

תחושות חדשות

גברים, במיוחד בגיל, עם הזמן היא מבוזרת על ידי היכולת במהירות לעורר ולקבל הנאה מ נוגעים. כל הבעיה באינטימה מונוטונית, אותם מנהלים מוגדרים או היעדר גיוון בשיתונים. כדי איכשהו "לנער" את הגוף שלך, כדי להפעיל את הדחפים העצביים ושוב לחוות את הגאות של האטרקציה. נציגים של רצפה חזקה מבקר סלוני עיסוי ארוטי.

מגוון תוכניות המוצעות במוסדות כאלה מסייעות ללקוח להפעיל את האזורים הארוגניים, לחוות תחושות חדשות ולקבל מנה של רגשות מוקדמים לא ידועים. כך שהאורח תמיד היה מרוצה מהעבודה שלך, אתה צריך להתקרב לתהליך עיסוי יצירתי. שבץ מסורתי של האדם האחורי לא מפתיע בבירור. כמה בנות יודעות איך לחקות נשיקות עם תותים ונשימה, אחרים להשתמש בטכניקות פרפר סומק, מתנהג על הגוף של ריסים אורח, כמה מאסטרל לחלוטין את עיסוי עם שקיות אורז, אבנים חמות או תפוזים ארוזים. יצירתיות, היכולת להדהים - זה מה שחשוב באמת בעבודת המעסה. הוא עומד מאחורי התחושות החדשות שנציגים של מין חזק ומגיעים למוסדות כאלה.

אגדה ארוטי

מה ממתין לגבר טיפוסי בבית? אשתו לא מרוצה, אשר תשלח בעיות, לדבר על חשבונות, הערכות של ילדים בבית הספר, ואת העובדה כי כבר זמן רב כדי לשנות את העגורן ומסמר את המדף הידוע לשמצה במסדרון. אחרי יום עבודה קשה, ולכן הראש כואב, וכאן זרם אינסופי של תביעות והאשמות.

מושב עיסוי ארוטי הוא מסע קטן לעולם של ארוטיקה, שם אין בעיות יומיומיות, ויש רק ילדה יפה עירום וים של הנאה. מפגש עם הלקוח בחדר, אתה לא צריך להתנהג באופן רשמי, עדיף לארגן רעיון קטן כי האורח הוא מהיר יותר כדי תקציר מן החיים הרגילים ומכוונים להירגע אמיתי. אם המצב הוא "עובד" וגם פקיד מדי, אז אדם עשוי להרגיש מביך. כאילו לא בא על עיסוי ארוטי, אלא לבנק או למוסד ציבורי.

לא "שלום!"," לך למקלחת בבקשה "," מבין ושכב ". במקום זאת, עדיף לעזור לאורח לאורח כדי להפוך טיפולי מים להתפשט, בעוד המכרז של רוך וולגריות.

ציבור: PL... יתרונות וחסרונות...

נסו לפגוש את האורח כמו הסולטאן הרמון, אביר אמיץ או אהובך. להפגין מה שאתה יכול להיות חיבה ועדין, תן לו ליהנות נאומים אשורים ומחמאות מהפה שלך. באופן כללי, יש צורך ליצור ניגוד מלא של מה שחיכה בדרך כלל לביתו. לא להראות גברים צד שלילי של טבע נקבה. בסלוני ספא ארוטיים, לקוחות באים ליהנות מהחברה של נציגי הרצפה, ולכן עיסויים צריכים להתנהג בהתאם.

פסיכותרפיה

לפעמים גבר שאתה רק צריך לבוא, להירגע ולדבר. בשביל זה אתה צריך חינם "אוזניים". מעסה לתפקיד זה פשוט מתאים נהדר, כמו מגע מישוש מסייע להקים אמון בין אנשים. אם האורח ניסה את גופו העירום לנערה, אז למה לא לסמוך עליה מה כל כך הרבה נשמתו? נערות ליווי בתל אביב

לעולם אל תפסיק את הלקוח אם הוא החליט לדבר עם נשמות. האסטרטגיה הטובה ביותר היא לנסות להתעמק בבעיותיו (או לפחות להעמיד פנים), תקשיב בזהירות, ביכולת לתת עצות או לבטא את דעתך. זה לא צריך לשכוח כי כל המילים שלך צריך להניע גבר, לעורר, להירגע. הכל צריך להיות בצורה החיובית ביותר.

לעתים קרובות נציגים של מין חזק חסר תמיכה בסיסית והבנה, ובין סביבתם אין אדם שיכול למלא את הנשמה. תפקיד זה לעתים קרובות צריך לקחת עיסויים על עצמם, ולכן זה שווה לעבוד על החברה שלהם בשעות הפנאי לקרוא מאמרים על פסיכולוגיה זכר.

הפגנה של כוח

הטבע של גברים הוא מה שהם רוצים להרגיש חזקים, חזקים וקשים. בחיים הרגילים, זה די קשה ליישם, שכן זה נופל כל הזמן תחת מישהו להתכופף: תחת הורים, אך ורק מן הכבוד, תחת הרשויות, תחת חברים, כדי לא לקלקל את היחסים, מתחת לאישה זועמת. תחושת המרחק הקבועה סותרת את הטבע הגברי. לשחרר קיטור, נציגי מין כבד לבוא אל סלוני עיסוי אירוטי, שבו עבור סכום מסוים של כסף יכול להרגיש כמו מאסטר אמיתי.

אם מן הדקות הראשונות של הפגישה אתה רואה את זה בנימת הקול של הלקוח, הערות צוות מורגש והוא מנסה להראות עם כל הכוחות שלו כאן הבעלים, ואז פשוט לשחק אותו. ייבשלו ומועילים, לבקש רשות לפני ביצוע כלשהו של מניפולציה, לשחק את התפקיד של צנוע, אשר אפילו מפחד להסתכל לתוך העיניים של אדם כזה "קשה וחזק". תאמין לי, הוא יעריך את הגישה שלך, גם אם אני מבין שכל זה הוא נאגאנו.

הלקוח מוכן לשלם כסף לקבלת קבוצה של רגשות מסוימים, ולא רק תחושות מישושיות. מפגש עיסוי ארוטי הוא תענוג לא רק עבור הגוף, אלא גם עבור הנשמה. זה צריך להיות בסדר עם כל דבר: מן החדר לריח של הגוף של מעסה. לכל פרט יש משמעות. אם גברים היו זקוקים לפריקה מינית, הם היו הולכים לזונה, כי זה גם זול יותר. אבל בסלונים מיוחדים ללכת לגמרי אחרי השני. רגשות, הפגנת רגשות, אסתטיקה של התהליך עצמו, אשליות נעימות - זה מה שהאורחים מוכנים לשלם כסף גדול.

Просмотров: 8388 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar