13:18
מה קורה לגוף במהלך יחסי מין?

המילה אנטומיה קשורה למבנה של הגוף האנושי, במציאות יש דבר כזה בהנחת אנושית - נקודה בביולוגיה, אשר הפך, לומד את העולם הפנימי, פשוטו כמשמעו. ומין כל זוקומי הוא הבין, אין צורך להסביר את זה כדי לדבר. בלעדיו, לבסוף, לדמיין איך הוקמו החיים המודרניים,.

התוכן של המאמר

1 למה מתחיל? 2 גאות של דם כדי .. 3 הורמונים כל הראש 4 רשויות 5 הנאה גבוהה יותר 6 תועלת של סקס 7 פיתוח אירועים 8 עובדות תשומת לב הגון על סקס 9 יודע בהחלט

אחריו, הבנות מתאהבות, וגברים רוצים יותר. אנשים מעטים יודעים מה קורה אדם במהלך הכיבוש הזה אחראי על אנטומיה סקס. זה יהיה ברור יותר כיף יותר מרתק מאשר פרטית, כמו הנושא רלוונטי, כפי שכולם יודעים, מוכר כמעט לכל.

למה גם מתחיל? אני

כאן, בסופו של דבר, היו שתי דמויות ראשיות במיטה, ואיזה מבשר? אולי סרט יכול לארוחת ערב שיתופית.

לספק את המטרות שלך בישראל בישראל, במקרה שאתה אישה ארוטית מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל תוכל פנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר לקבל מ 4,000 יורו.
נערות ליווי במרכז

בסופו של דבר, רצון ודחף הופיעו, ולאחר מכן הכל נכנס למיטה. ניתן להבהיר זאת על ידי הופעתו של תשוקה סקסית, המתעוררת כתוצאה מכמות, נופים, דיונים, טוב, באופן כללי,.

לעתים קרובות זה קורה כי תשוקה חזקה, לשים את זה בעדינות, נבדק עבור שותף חדש. מאז זמן רב המקרים הם מסוגלים לפגוע בעצמם ואת האש קצת נשבע, כך, כפי שרבים באים לידי ביטוי, לא היה לא זה טבעי לנסות לנסות משהו ביחס.

גאות של דם ... 2

יתר על כן - התרגשות. היא מתעוררת כבר ברמה הפיזית, דם כאילו מקלות, כפי שאובצאים רבים, איברי המין, יש תחושה של עירור אמיתי. בהתבסס על אמונות המדע, גירוי בצורת נשיקות, חיבוקים ופעולות אחרות כוחות המוח כדי לפתור כמה, כפי שכולם יודעים, מעשי תגובה.

שטח אחראי של המוח לנתוני הפעולה - היפותלמוס - שולח אותות על הגדלת הטסטוסטרון, ובסופו של דבר מרגש. באופן כללי, כל ההורמונים מוסדרים על ידי אזור זה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי זו דוגמה נעימה, כפי שאובצאים רבים, העובדה כי אנטומיה רגילה קשורה סקסי.

הורמונים מכל הראש 3

באורגניזם החזק של גברים, מיוצר Vasopressin במהלך עירור - הורמון אחראי על כעס וריכוז תשומת לב, וכל זה משפיע על התהליך המתאים.

ב גוף הנשים שונה ויותר, עלייה ברמת ההורמון מוביל לזינה ולמתח, כתוצאה מכך, הקנאות של סקס אבודה.

אוקסיטוצין - חורון של אושר - גם משפיע באופן חיובי על ההישג של הנאה, אימה פוחתת מול המעשה המיני ומגבירה את האמון בשותק. בין הנשים הוא מיוצר לתוך כמות פחות, בטוח, כי באהבה הוא הכי הרבה אופייני להם, אם לבחורים.

הודות ל Oxetocyne בתהליך של פלוס בקרב נציגי כוח גבוהה מיוצר דופמין, כך התייחס אל ההורמון של הנאה, במיוחד בגלל זה עולה תשוקה יותר לפגוש סקס.

איברים 4

לא פנימיים פנימיים, אבל איך אנחנו כל הזמן מדברים, סקס כי הוא מטריד להמשיך את הסוג שלך או ליהנות הנאה. יש לציין כי ההבדלים הבסיסיים בין החבר המיני לבין הנרתיק הם ברורים, אבל יש צורך להבהיר את כל דבר מפורט ביותר להבין מה מה, מה, בסופו של דבר, להוסיף.

זָכָר חבר, הוא חבר, הבעלים של צורה הדומה לגליל. החלקים העיקריים של זה - ראש, בסיס וגבעול. Ceavers מורכב גופים ספוגיים וספוגיים, תודה על איזה זקפה אפשרית בסופו של דבר. למשלוח דם באותו אזור מטבעו ניתן לראשונה לרשת דם רחבה. Ureyeing Konal אז לדבר הוא גם אחראי על המסקנה, כמו אנשים רבים חושבים, מים זרעים.

נַרְתִיק. פירושו שהוא מורכב מחוץ לשפת הנבט, הדגדגן והספלה הבתולה (בהתאמה, בתולות). על פי המהות שלו, הנרתיק סוף סוף מייצג איך זה ערוץ שרירי, שבסופו של הרחם ממוקם, לעצמו הוא מאוד אלסטי וחזק. הגדלים שלה יכול, באופן כללי, להשתנות בתהליך של גדל ו של חיים. וגם כל אורגניזם הוא ייחודי, ולכן לשכוח תכונות אישיות לא שווה. Snutri גם מקומות רבים קצות עצב בלוטות המייצרות חומר סיכה טבעי חדירה חלקה של היחידה הגברית.

תענוג גבוה יותר 5

השיא, כפי שאובצאים רבים, יחסי מין נחשב להשגת אורגזמה, משך, כפי שכולם יודעים, הגברות שוות ל -20 שניות כאשר הגבר ממשיך רק 4 שניות. אבל עבור אורגזמה קטנה, אפשר לשלם את זה יותר קל מבחינת הכשרון, בניגוד, כפי שאנו מבטאים, הנשים, ההישג של אשר שואל יכולות ומיומנויות מסוימות.

ב תהליך האורגזמה הוא שוב מעורב באוקטוצין מאשר פליטת פסק הדם לדם - אורגזמה גבוהה ובהירה יותר. הכל פשוט מאוד, לא? בהמשך במינון המוח של דופמין עושה אדם מאושר. Osplie אפילו יכול להודיע ​​כי האיש בהחלט כללים כימיה. למרות מי יודע ..

Spots הוא אמר כי סקס הוא כואב. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הוא מסוגל באמת להקטין את הכאב, העיקר הוא שזה יהיה הנרתיק, לא אנאלי. כמו קיצוני עצמו, לשים את זה בעדינות, יכול מלווה רגשות מגעילים.

סרק שפיכה, כפי שאנשים נהגו להביע, האורגניזם הזכר צריך להתאושש, כדי לחוות אותו שוב. אולי העובדה שהגברות יהיה צפוי לא בהכרח, הטבע, לשים את זה בעדינות, העניק להם שפע אמיתי אורגזמות.

שירות מין 6

סקס, למרבה המזל, יש ניואנסים חיוביים בעצם ומפעמים מביא רגשות שליליים. מין קבוע ומלא תשוקה תורם לצמיחה של תאי מוח, תשומת לב וריכוז משתפרת. מתח ומצב רוח רע הולך, רק בליס נשאר ומרגיש. לישון, אגב, משפר ונעשה את החזק ביותר.

גבירותי יכול אפילו להרוויח את Appella של מעשה האהבה, לא לפחד, פשוט בגלל פרץ קליט של רגשות אז, זה הפך, שוחרר שביעות רצון.

בישראל אין דעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים ממוקמים הגדרות מוסריות גבוהות. כולם מבינים, למעשה כי ESK Storetnyan רק מלווים את השותף באירוע, מספק ראיון מודל ליווי של בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

עבור נשים להשיג אורגזמה, זה צריך להיות איך ללמוד את כל המחשבות הרעות ולהתרכז כאשר הגברים לא טורחים עם זה, טוב, באופן כללי, הם כל הזמן מחזיקים את כלים חבטות שלך מוכן, כך, להיות הודיעה, מוכן, באופן כללי, לסערה כל ... מבצר.

נשיקות לגרום לא מצב רוח רע ולקדם הרפיה, גם להעלות תוכן הורמון הדם. זה קשור עם העובדה כי הגדול קבוצות של קצות עצבים.

ב באופן כללי, סקס מאפשר פריקה חושנית וגופנית, בנפרד הוא האדם הופך להיות הכי הרבה כפי שאנו מבטאים, טוב ומאושר, שוב, תודה הורמונים.

פיתוח אירוע 7

גבר - בעל חיים, אבל בעלות על התודעה. בעלי חיים מאופיינים באינסטינקטים. תארו לעצמכם עובדה אחת, ולכן לעתים קרובות הם גם להשתלט על המצב. אבל זה קורה שאתה צריך להיות, לדכא אותם, כי מחפש לאכול אדם לא ממהר לאכול אותו, גם אם זה רוצה מאוד. שליטה, כפי שכולם יודעים, החיה של ההתחלה הקשורה למין היא יותר ממהר באמצע הנשים, מכוח האופן שבו החוויה הגעילה של החינוך הוקם, כל באופן אישי.

ל שוב לא לחוות כגון רבים באים לידי ביטוי, רגשות שליליים, המוח יהיה גם לחסום את המקורות הנאה ואישה, למשל, לא יכול להיות מסוגל לעורר.

בנות אז, לשים את זה בעדינות, זה מסודר כי זה לא רק פיזית להשיג אורגזמה איגוד, ונפש, הם כל הזמן רוצים משהו יותר.

עובדות הגון על סקס 8

קפה

מחקרים הראו כי מקבלי הקפה מקבלים יותר הנאה ממין. ואת כוס הבוקר של אמריקאי יכול לספק חסרונות חזקים.

כמה ואת אותם אזורים במוח ..

כולם יודעים כי סמים הם רע הם מובילים להשפלה של האישיות, אבל המוקד הראשון - במהלך סקס במוח האנושי, זה הפך מגורה על ידי אותם אזורים כמו בפעולה של כמעט כל התרופות. זה נראה מתוך חדשות כאלה, כמו אנשים נהגו להביע, מדענים לא אימשו כי סקס הוא רע.

שליט בעלי החיים

Skilly, אבל האריות יכול להזדווג עם לביאה שלהם על 50 פעמים ביום. זה באמת מחזק את הכותרת של המלך. שים לב כי כאשר אדם נקרא lvom במיטה, זה לא שווה את זה, לקחת את זה מילים ריקות קוק.

הכל משאלות

חיי מין אוקטיביים עד כה מוביל לרצון יותר, סוף סוף יש סקס. כמובן, כולנו יודעים היטב מה מחובר לרמה מועילה של טסטוסטרון בדם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה כדאי כי נקבה יותר כמו זנים אדמות.

למטה עם קונדום

אמצעי מניעה, באופן טבעי, עקרון, אבל הנה העובדה כי לא מסטיק הוא אפילו טוב יותר ונעים יותר. ובגלל זה - במהלך הורמוני החדירה. בקשר עם microflora זה של שני השותפים, הוא הופך להיות טוב יותר מנקה, העובדה כי מתאימה זה לזה.

כרייה זמינה

איפה הכי הרבה, כפי שכולם יודעים זול מבולבל? מתברר כי בהודו. עלות השירותים שלהם ממוקם באזור של 15 רובל רוסי.

יוונים כיף

לעתים קרובות על הפסלים אתה יכול לראות את היתרונות של הגברים לא, כמו הגדלים הגדולים החלו לבוא לידי ביטוי, לכן, מאז היוונים הוותיקים ביותר חשבו, כפי שהובאו רבים, חבר גדול מכוער. הם רצו על חברי Majahan, להיוולד עם בורג ענק היה קללה אמיתית.

מתכוון

על פי אומדנים מסוימים, בחיים, אנשים רבים חושבים, כל אדם באמצע הוא כ 10 שותפים מיניים לאורך החיים.

חוצני

ללא שם: לחינוך באופן כללי מגיע כמה מאיתנו מדבר כל הזמן, חינוך נפרד באמצע הנוער, מאז לעתים קרובות הם עצמם מגיעים לכלל, על ניסיון אישי, או מן הדיונים עם רוב עמיתים מנוסים. זוהי הבעיה הדחופה לא רק של החברה שלנו. בְּעָיָה הורים, לשים את זה בעדינות, ללמד את כל התינוק ולבסוף לתת את הידע הנכון, כך שזה לא יוצא החוצה אז, סוף סוף זה יוצא. כן, זה קורה לדבר עם נושאים כאלה קשה ושקט לוקח שלה אבל רק מוצף דרך המחסום הזה צריך. בבתי הספר גם צריך כדי להבין שיעורים נאותים וכיצד לבצע שעות מגניב, ללמד את הילדים היו רוצים שאנשים נהגו להביע יסודות פשוטים. כמה אנשים יודעים, כמובן, על תיכון.

לדעת 9 מסוימים

כי אנטומיה היא רגילה כי האנטומיה של סקס הוא די ראוי לדברים תשומת לב, כדי ללמוד שאתה צריך לפחות ברמה הבסיסית כדי לייצג מה להוסיף, ומה יכול להיות כתוצאה מכך. לאורגניזם של זכר ולנשים יש הבדלים בסיסיים במכשיר איברי המין, אבל זה לא עוצר נשימה. הגישה העיקרית לפחות במקרה עם המוח, כמו כן, כפי שהיינו מדברים, חיי מין - באופן כללי, על ידי בורות, ייתכן שיש הרבה טעויות לבורות, יהיה קשה לתקן, ולחיות ב זְכוּכִית.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

רגשות במהלך אוננות ומין שונים באופן משמעותי. כנ"ל לגבי פעולה של אורגזמות שנרכשו על ידי שיטות שונות על הגוף. אונניזם הוא איך אנשים רגילים להביע, "שדה תעופה פנוי", והוא לא צריך להחליף יחסי מין. ללא ספק, ראוי להזכיר כי במהלך יחסי מין בגוף מתרחש חיוני, כפי שכולם יודעים, תהליכים היסוד הדרושים כדי לשמור על התפקוד הנכון של האיברים הפנימיים. לדמיין את עצמך עובדה אחת כי אהבה בידור הוא חיוני! רק יחידות של אנשים הן גם Asexuals ובעלויות לחלוטין ללא מין. אחרת, סקס הוא כמה "תיבול", אשר נותן את חייהם של צבעים וטעם!

Просмотров: 86 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar