13:17
מה זה autofellation ו outocooning?

מה זה cunnilingus ופלילאי, רוב מבוגרים לא יודעים שום מכשול. ואת התנאים עם קידומת "AUTO", להתרחש לא כל כך הרבה פעמים.

התוכן של המאמר

1 נדיר מאוד אוננות מגוון 2 Outokunilingus 3 autofellation 4 אפשרי אם אני ממש רוצה? 5 נחושים לנסות? במקרה זה, מספר עצות 6 עשוי להיות סביר חֲלוּפָה?

Outokunilingus היא אחת הצורות של סקס אוראלי, עם אשר אישה מגיעה להתרגשות מינית, מלטפת את איברי המין שלהם שפתיים ולשון. כן, קשה לדמיין את הפעולה הזאת.

Autofellation - אוראלי ליטוף מיני גברים המיוצרים על ידי הפה שלו.

הטרמינולוגיה נקבעה. ליטוף אוראלי של איברי המין שלהם - מה זה? קשה להשיג מגוון של חריגות מיניות, או לנורמה, לא כל אדם זמין?

נדיר מאוד אוננות מגוון

אלפד קינסי, המדען המפורסם ביותר, בין היתר בחן את ההתנהגות המינית של "אדם סביר" שפורסם באמצע המאה הקודמת, מספרים אלה: 92% מהגברים ו -62% מהנשים אוננות. זֶה יש שביעות רצון עצמית - תופעות טבעיות לחלוטין. סקסולוגים מודרניים אשר בכפוף לדרישות היגיינה וביטחון אוננות היא שום דבר אנטי לא נגד, מביש ומזיק.

וכיצד לטפל אוטומטי - אוראלי ליטוף? לעתים קרובות דעה זו נמצאה - בעולם של החי, תופעה כזו אינה נדירה, זה אומר ש, זה בסדר גמור ואדם. בֶּאֱמֶת? אבל הנקבה של גמל שלמה אוכלת הזכר לאחר ההזדווגות, ואת אוגרים תוצרת בית חמוד ללא חרטה של ​​המצפון יכול לרסס ראש תינוקת. ובמקרים אלה אף אחד לאנלוגיה זה לא הולך לבלות. אז, נראה, זה לא לגמרי נכון לקחת דוגמאות מעולם של בעלי חיים, מדבר על אוננות.

אנשים, בנוסף הידיים שלהם, להשתמש בפריטים רבים - מיצר מייצר במיוחד צעצועים ארוטי לחברה (לפעמים די כיף ולא צפוי). ונראה שאנשים לא מלטפים את עצמם לגמרי בשל העובדה שזה לא מוסרי, נידון בלתי מתקבל על ידי החברה, אלא על ידי סיבה שונה לחלוטין.

תארו לעצמכם שאיפותיהם בישראל רק כאשר אתה מודל מענג מאוקראינה. לעבוד בישראל היום בפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3200 דולר.

זה פשוט קשה להשיג סיבות אנטומיות בלבד. אבל autofelletation ו autocaunilingus הם מסוגלים לספק תענוג כפול: גירוי של איברי המין על ידי אזור ארוגני אחר - שפתיים ולשון.

Outokunilingus2

כדי להבין את האישה, יהיה סוג של שביעות רצון עצמית שלה לתת לה הנאה, זה צריך יש גמישות כמעט טבעית. או שתקרא פתולוגיה "Contactor" - היכולת של עקמומיות חזקה של הגוף ואת הגמישות לתוך סרב. רופאים מילה זו קובעת את התנועות שבוצעו באופן לא רצוני קורס הים היסטרי. אנשים שיש נתונים גנטיים, נפגשים בין אקרובטים, מתעמלים, יוגים. אם טבעי נשען כיפוף הגוף שלך הוא exitinkable, אבל, תיאורטית, על ידי אימון ארוך (והתחל בילדות) זה יכול להיות מפותח. אבל אם אתה לא אקרובט תורשתי מן המשפחה המפורסמת קרקס, נראה, לא סביר לשים מטרה כזו.

הוא האמין כי מתועד מקרים של autocuning בהחלט לא. יפה - עדיין מוזר, כי על Pornoresours כדי לראות את זה (לא אסתטי מדי, אגב) אין עבודה לא. ונודד על פני מדינות בעבר הקרוב Balagans לעתים קרובות היה הלהקה שלהם "אישה - נחש". לכן מה אם מישהו מן החוקרים לשים מטרה רשמית תיעד את התהליך של autocunningling, הזמן שזה ייקח קצת.

דבר אחר מעניין. אפילו יש לך כביסה DAME תשוקות כאלה לא יכולות להתעורר. כמו שאומרים, הצרכים עשויים בהיעדר ובכפוף לזמינות. מ סקרנות פשוטה לנסות להגיע לשונה שלהם כדי איברי המין שלה של משרד הבריאות לא היה מומלץ אם הוא נבוך על ידי בעיה זו. ניסיונות כאלה כרוכים פציעות רציניות למדי.

Autofellation3

אוראלי ליטוף גברים אוהבים. בקושי מישהו מ נציגי מין חזקים מוטרדים אם האישה מתעוררת אותו בבוקר מציצה. סקסולוגים נושא זה מעוניין, ככל הנראה יותר מאשר בעל פה של נשים שביעות רצון עצמית, שכן יש נתונים מדויקים יחסית של סקרים: מ 92% מהגברים העוסקים באוננות, כמעט כל לפחות ניסו פעם להגיע אל הפה לאיבר איברי המין שלו. למרבה הצער (או למרבה המזל), מכוח אנטומיה יכולה לעשות זאת רק 3 גברים מתוך אלף.

תחושות מתהליך חלק נציגי מין חזק מתארת ​​עד כמה חריגה לחלוטין, בהירה ונעימה בטירוף. חלק נוסף מתבייש בכך, לראות את autofelletation גוון ברור של הומוסקסואליות. ערעורים תכופים לפסיכולוגים: "דוקטור, תגיד לי, אני לא הומו, כן?-. והפסיכולוגים של חוות דעת אחת על חשבון זה עדיין לא פיתחו.

מצד אחד, מגע מיני עם נציג באותו מין לא היה, אבל הפין בפה (אם כי שלו) ביקר. בהתחשב בכך הפה, השפתיים, השפה היא לא אזור הארוגני החלש ביותר, חלק מהנאה בתהליך של autofellation האיש מקבל מתהליך "מוצץ". כל אותם שני תשוקות ארוטיות חזקות מספיקות מרוצות, אבל הרצון המודע של אנשי קשר הומוסקסואלים, ככלל, לא נובעת והמשיכה לנשים שומרת על העוצמה הקודמת.

אולי אם אני ממש רוצה?4

כי גברים הם בעיקר לא נגד AutoFellation, ניתן לשפוט וללא הסתמכות על סטטיסטיקה שנאספו מומחים. די רהוטה על עובדה זו אומרת את המסה של מעשית הוראות לשביעות רצון עצמית של זכר על מרחבי הרון. לוגי - יש ביקוש - יש גם הצעות.

לא, גברים יקרים, בסעיף זה ציור ציור בפירוט תרגילים לשיפור אינדיקטורים גמישות, לא נמתח. מאחורי זה עדיף להחיל על המלצות המורכב על ידי אנשי מקצוע בתחום רפואה וספורט. זכור, בבקשה, ללא הכשרה נכונה היעדר נתונים פיזיים, אתה מסתכן להיות נושא של אנשי הלעג נקודת קבלה "אמבולנס". יחד עם הדמויות הנכנסות בהפרדה הטראומטולוגית עם חפצים באנדי ומין הידוק אורגני בשוארת אבק. תוצאות חמורות יותר: פציעות בעמוד השדרה, נקעים, קרע של יבבות ורצועות אפשריים, באמת קורים ולא פעם אחת הרופאים קבועים.

נקודה חשובה נוספת: ודא שהדלת סגורה טירה, וטוב יותר. אחרי הכל, התוכניות שלך לא כלולים פסיכולוגית פציעה? כן, ואת יליד, נכנס באופן בלתי צפוי לחדר, התגובה עשויה להיות די מעניין, ואת הזיכרונות של האירוע אינם מתוחכמים מן הזיכרון.

ניסיון נקבע לחלוטין? במקרה זה, מספר עצות ___ 8212

קח אמבטיה חמה, לחמם את הסודה. בוקר מיד לאחר השינה, לא הזמן הטוב ביותר עבור autofellation. השרירים כתוש, זרימת הדם האטה למטה. כל תרגילים פיזיים אינם מומלצים לבטן מלאה. לאחר הארוחות, האוכל חייב לקחת לפחות 2 - 3 שעות. להיפטר משקל עודף אם הוא ולא מוגבל לתרגילי הבית: הירשם ליוגה, כושר, ריקוד. מיד לעצור את כל הניסיונות לעשות את עצמי מציצה אם תחושות כואבות ולא נעימות להתרחש בכל חלק של הגוף.

עשוי להיות סביר חֲלוּפָה?חָמֵשׁ

Outokunilingus, כפי שכבר הבנו - התהליך הוא כמעט לא ממומש עבור האישה הממוצעת. תרגול autofellation 2 גברים מאלפים. נציגי מין חזקים, כחלופה, יכולים נסה את הטכניקה הארוטית של "גשר" כאשר אישה הופכת באמת "גשר אוראלי" בין אדם לבין המין שלו אֵיבָר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

Autofelletation ו autocuningus - שיטות מיניות חריף מאוד זמין לא כל. יחידות של אנשים יש גמישות כזו לפנקות אוראלי של עצמם. יתר על כן, ברוב המקרים, המאמצים לא הוצאו. להביא את עצמך לאורגזמה בדרך זו קשה מאוד - יש צורך לשלוט על המיקום של הגוף בחלל, לשמור על הגוף במתח.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ועדינים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק רגעים מוצקים בעבודה.

עדיף לרכוש צעצועי מין באיכות גבוהה וליהנות לחלוטין את התהליך. ואפילו טוב יותר - להפקיד את הליטוף בעל פה לשותף אשר יעלו אותך לראשי הנאה! שירותי ליווי

Просмотров: 126 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar