11:51
מהו החמור ביותר בעבודה של הרקדן ללכת?

נשים מבריקות, נשים, לראות, אורחים של מועדוני לילה על הבמה. רקדנים גו גו לעבור על הבמה, מבקרים טעונים עם מצב רוח חיובי טוב לכל היום. אבל אף אחד לא חושב כמה קשה לעבוד בתחום זה. כסף גדול הוא התוצאה Gloover עבודה. כל שחקן GO-GO הוא חייב להיות בצורה פיזית מושלמת.

לוח זמנים מטורף

עבודה במועדון היא תנועה מתמדת. רקדנים לא רק לבצע חדרים בהירים, אלא גם לרדת לאולם הצריכה. אפשרות זו מתאימה לבנות שאסור לרקוד בזירת המתחרים. הממשל קל יותר להגדיל את הרווחים של האמן, מאשר לשמוע מאורחים כי התוכנית היא מיושנת וחוזרת במפעלים שונים. אבל לא כל המועדונים לבחור תבנית עבודה כזו לעובדים.

כ -45% מהמוסדות אינם מחזיקים במצב של רקדנים. הם עובדים עם שחקנים מסחריים. שחקנים כאלה ללילה יכול להיות מ 8 הופעות. הבחורה הראשונה מגיע למועדון אחד, ואז ממהר באחרת וכך הבוקר. מצב כזה של מבצע מיצוי ולעתים קרובות מוביל תשישות מוסרית וגופנית. דירות דיסקרטיות בחיפה

לכן, לעתים קרובות כל כך הרקדן ללכת ללכת הופך בני ערובה של הרגלים רעים. הם מחפשים אנרגיה במשקאות וסיגריות. זה פוגע בריאות וסיבולת!

פציעות רקדנים גו גו

תנועות מורכבות ועקבים גבוהים הופכים לגרום לפציעה חמורה. בנות נופלות מן הסצינה, לשבור רגליים וידיים. על הגב גם הולך עומס ענקי. כדי להכפיל על עקבים במשך יותר משעה - זה מבחן אמיתי.

לאחר 3-4 שנים של עבודה כזו יש hernias בין סולם, בעיות עם מפרקי הברך מופיעים דליות. זוהי העלות של המקצוע, אם אתה עובד ללא ימי חופשה ולא מתחרט על הגוף שלך.

ישנם מקרים שבהם רקדנים ללכת- ללכת תלוי מבקרים. מישהו תופס ילדה מאחורי ידיים ורגליים. באחד המועדונים במוסקבה היתה תקרית לא נעימה, כאשר החליט היריב לדבוק את הטייס של הסיגריה. לאחר תקריות כאלה של בנות מנסים להסיר את המרב מהציבור. מבקרים לא מספקים הרבה מכל משמר האבטחה לא יוכל להגן.

חפש חליפות מתאימות ונעליים

יתרונות וחסרונות... מה שאתה צריך לדעת על...

הדימוי של הרקדן הולך תמיד חשבתי. בקורס, התלבושות הבאות:

  • חצאיות קצרות, מכנסיים קצרים;
  • גוּף;
  • corsets;
  • מיני שמלות;
  • צמרות מבריקות;
  • Leight Leggings.
  • אתה לא יכול להגיע למקום תחתונים רגילים. Go-Go הופעות ריקוד לא לחשוף את השדיים וחלקים אחרים של הגוף. הם נראים סקסי,

    אבל באותו זמן, אזורים אינטימיים סגורים לחלוטין.

    לרוב, הבנות לבוא באופן עצמאי לחפש את התלבושת. לעתים רחוקות במועדונים יש מעצבים שתופר תמונות סניק. זה קורה רק במפעלי העילית.

    בגדים עבור עולים GO-GO מ 1500 רובל לכל פריט. בנוסף צריך בטוח ואביזרים בהירים. זוג נוח של נעליים יש מחיר מ 5000 רובל. באופן אידיאלי, אתה צריך לקנות מגפיים יותר, נעלי ספורט על פלטפורמה ורצועות. לכן, בתחילת הקריירה, הקושי נחשב לחדש את הארון. עלויות אלה מורכבות לעובדים חדשים.

    תפיסה מוטעית על עבודת הרקדן

    החברה ברוסיה עם שלילי מתייחס לבנות שביצעו ריקודים במועדון. הוא האמין כי זהו אדם הליכה, שרק חלום על נותני חסות עשירים. למעשה, כ -55% מהאמן בעבודת היום בבתי הספר של ריקודים, במועדוני כושר. הם נשים רגילות אשר מרגישים לחלוטין קצב מוסיקלי. למה לא להשתמש בכישרון שלך להרוויח כסף נוסף?

    גברים עם הערצה להסתכל על שחקני גו, אבל הם רק לעתים נדירות להכיר אותם. לעתים קרובות על החזית האישית של רקדנית מוצלחת, הכל רע. לא כל בן זוג יכול לקחת מקצוע כזה.

    רגעים שליליים בעבודה של שחקן ללכת, אבל היתרונות עדיין יותר. ואתה עדיין צריך לרקוד חזק ואז את חסרונות לא לדאוג!

    Просмотров: 83 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar