11:52
שפיכה מוקדמת: תנאים מוקדמים, סימפטומים וריפוי

בשלב מסוים, הרופא בא לרופא זוג נשוי. בן הזוג עם המהלך נאמר בכל דבר: בן הזוג סובל מוקדם סמיה.האיש השיב: "זה אני? אני לא סובל! זה סובל כך לדבר!-. מוקדם שפיכה, אם מדבר ברצינות, לא יכול להיות כמו רובנו התרגלו לדבר, חשוכת מרפא כאשר גבר התמקד רק על ההנאה שלו במין.

התוכן של המאמר

1 בעייפות וסטטיסטיקה 2 תנאים מוקדמים לשפיכה מוקדמת 3 אפקט של PE על חבר 'ה 4 אבחון, כפי שכולם יודעים, שפיכה מוקדמת 5 כיצד לרפא שפיכה מוקדמת 6 התערבות פיזיולוגית 7 ריפוי רפואי 8 פסיכותרפיה

באפשרויות כאשר מהפצע שפיכה מעונה על ידי הערכה עצמית, הצעיר, לשים את זה בעדינות, רוצה לספק את השותף, אבל אורגזמה מוקדם מאוד לחפש - בעיה היא נצפתה. לחידוש הזמן יחסי מין ישנן מספר שיטות. זה יידון בזרם מאמר.

בעיה וסטטיסטיקה

הכישלון של שפיכה מוקדמת הוא מוחשי משפיע על ללא שינוי בת זוג. אם הגברת הולכת לא, כמו רבים באים לידי ביטוי, מרוצה ורע - להתחיל לחפור על מוח של גבר. יו לו מקטין הערכה עצמית, שערוריות ומריבות יתחילו. יש לציין באפשרויות סקס ללילה אחד, איך אנחנו מדברים כל הזמן, מוקדם שפיכה לא יכול להיות כל כך כואב, להיות נתפס, אבל זה אפשרי, בסופו של דבר, לקבל כאב כינוי "מהירות".

מהצד השני, בעייפות Susnovna. באדם, ייתכן שיש שותף ללא שינוי במשך 5-10 שנים, שבו הוא מדבר אורגזמה אחרי 20 שניות או רגע של מין, והגברת, זה נהיה מרוצה, כך כי עצמה במהירות cums. זה יהיה רע אם לא הבחננו בעובדה כי במקרה זה הבעיה.

הנורמה של משך, כפי שאנו מביעים יחסי מין זה נחשב 3-7 דקות. 10-15 דקות סיקול זמני הטוב ביותר. הכי הרבה 30 דקות - ארוך מאוד, כפי שכולם יודעים, יחסי מין. אם אדם מגיע לפני 2 דקות - אתה יכול לדבר על שפיכה פצועה. מעט ביותר 2 הדקות - יחסית בעבר שפיכה. שחרור זמני מותנה.

עמידות סובייטית ושאויות של המידע הולידו מבט שווא שהלווה הוא בהכרח משהו, עם בושה, כך, מה צריך לשתוק. עם זאת, כמה אנשים יש את המידע כי שירות ליווי בישראל אין זנות משותפת לחלוטין.

בסיסי הדדי תַפאוּרָה.

יחסי מין יכולים להימשך 40 דקות, האיש cumshot, ואת הגברת - לא. או סקס נמשך חצי דקות, הן הגיע לאורגזמה. אם המצב הבסיסי הוא אורגזמה שיתופית, אז לומן ללא דופי אחת וחצי דקות. לכן, המספרים הם מחוון ממוצע מאוד.

הוא האמין כי כל אדם פעם אחת בחיים הגיעו לאורגזמה קודם לכן, כמו כל האף כל הזמן אומר את המועד האחרון, כלומר 2 דקות. סטטיס, לבסוף הצליח לקרוע, כמו כריכות רבות, המאפיינים המוגדרים של הזרעים המוקדמים - אולי 2-40% מהחבר'ה מארה"ב. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי 9% מהגברים מוכרים. ב המנהיגות, כפי שכולם יודעים, האגודה האירופית של אורומים, בשנת 2014, הגיע למסקנה כי שפיכה מוקדמת מעונה על ידי 20-40% של האוכלוסייה הגברית של הפלנטה. מֵאָחוֹר עזרה לא, באופן כללי 78% של אלה המטופלים סובלים pe.

רקע חודשי

תנאים מוקדמים מחולקים לשני סוגים: פיזיולוגי ומנטלי. הם יכולים להיות קצת, ופיזיולוגיה עם Psehology יכול לומר לבטל.

סיבות חציאולוגיות לְהֶאֱמִין:

בלוטת הערמונית מודלקת. התנזרות ארוכה ממין. רתמה קטנה של הבשר האחרון של הפין. כדי לפתור את הקושי הזה יש פעולה. על פי מקורות פתוחים, התערבות כירורגית היא ללא כאבים, ואחרי ניתוח של אדם אפשר ליהנות איך אנחנו מביעים, חיים סקסיים. ראש סקס רגיש מאוד, בסופו של דבר חבר. אורזולוגים מרפא תופעה דומה עם טבעת סיליקון. זה מחזיק ראש הפין במצב פתוח, מחזיק את הבשר החיתוך. עוֹר Grubets, קצות עצבים תקועים, על פי זה, מיניאטורייזציה רגישות ומרחיבה את הזמן כפי שאנו מדברים כל הזמן יחסי מין. תקלות הורמונליות. גבר עולה מזון עם מגנזיום. קשיים עם עמוד השדרה, האגן, הנזק עמוד שדרה.

אל סיבות נפשיות לְסַפֵּר:

מקרים מתוחים עם שותף. במקרה זה, שפיכה מוקדמת עלולה להתרחש מעת לעת. עומס יתר על מערכת העצבים. זה כולל דיכאון, קשיים עם כספים, בעבודה או YucheB, הערכה עצמית מאופקת. תארו לעצמכם עובדה אחת, שבכלל כל מה שמפריע לאיש "אנחה חופשית" יכולה להשפיע על בריאות מינית. חוֹסֶר נִסָיוֹן. על פי נתונים סטטיסטיים, רוב החבר'ה הסובלים מזרעים מוקדמים אינם יכולים לשלוט בתהליך בעקבות הנוער וחוסר הניסיון. עם השנים והצטברות של ידע על הגוף שלה, הצעיר מודע לאיזו מצבים מסוגלים לעשות "במהירות", ומתי יכול, לשים את זה בעדינות, להאריך את זמן הפעולה המינית. דאגה מוקדמת מפתחת מתפתחת לפוביה. אם האיש התנדנד במהירות, התקפי פאניקה מול חוק המין עשויים להופיע. כתוצאה מכך, קליטה עצמית מובילה PE. רגישות מארח. אם הבחור בא, כמו אנשים רבים חושבים, הבכור ושותף מנוסה יותר, את האפשרות של זרעים מהירים עולה. או גבר ישן עם הגברת, שהוא רצה זמן רב. חוסר ביטחון לעצמך.

אפקט של PE על בחורים 3

הרופאים מאמינים כי גברים עם הפרה שפיכה לעתים קרובות לא מרוצה מעשה מיני. יש קשיים עם הרפיה חושנית במהלך יחסי מין, ולכן הגירוי הוא אבוד לאהוב.

אי שביעות רצון במין רק ללכת מעבר לתחום אינטימי. אדם יכול סוף סוף להרגיש חוסר ביטחון לעצמו. מתדרדר עם כמה מתבטאים, אישה או על ידי אשתו. ללא ספק, ראוי להזכיר כי המוטיבציה להיפגש כאילו מיניאסטורי. שפיכה מוקדמת יכולה להיות צעד לפיתוח פוביות.

אבל לא כל החבר'ה יכולים כל כך הרבה רע להיות. ואכן, ישנם סוגים המגיבים לשפיכה מוקדמת כמו באנקדוטה בתחילת המאמר.

אבחון של שפיכה מוקדמת 4

כדי לקבוע את הרקע של הפצע תחכום, אורולוג מנהל בדיקה פיזיולוגית של המטופל. סיבות איך מהר אדם מגיע אורגזמה, גיל, חידוש שותף, הם למד מצבים באיזו עונה.

העובדה העיקרית נשארת אפילו PE או רכישה. גבר בגיל הפצע לא יכול לסבול אי-פונקציונליות מינית, ובמשך הזמן מצא מחלה. כדי, כפי שכולם יודעים, אותו הדבר בעת אבחון אורולוג מתוחכם יכול גם לדבר עם איש שותף עבור הגדרות הסיבות המסוגלות בסופו של דבר, להיות, כפי שכולם אומרים, הרקע של שפיכה הפצע. דירות דיסקרטיות בקריות

על פי תוצאות האבחון, הרופאים קביעת שלושה תוצאות סבירות:

האדם אינו חולה משפיכה מוקדמת; הזדמנות כפי שהיינו לדבר שיפוץ מוקדם קיים; האיש סוף סוף סובל משפיכה מוקדמת, אשר אתה צריך לרפא.

על פי תוצאות האבחון, פסק הדין של הרופאים, המתארת ​​ומערכת תלונות. הערכה של מידת הייסורים של אי-פונקציונליות כשותפה ושותפים. רמת השליטה נקבעת להיות מסדרת על שפיכה. מתברר את זמן ההתחלה והסיום הממוצע, קוק אנו מביעים יחסי מין. לאחר מכן מונה את מהלך הריפוי.

עִקָרוֹן! בסופו של דבר ne מומלץ ללא עזרה של אחרים לאבחן. איך זה לא היה מוזר, אבל הדבר המושלם להעביר את הסקר ו ליצור קשר עם אורולוג. הטיפים הבאים יסייעו לעשות משותף את התמונה על איך, בסופו של דבר, תהליך הריפוי מתרחש. אבל ההליכים הם האידיאל אמון רופא מקצועי, עבור טיפול עצמי יכול להוביל להידרדרות בְּרִיאוּת.

כיצד לרפא שפיכה מוקדמת 5

עבור ריפוי קשיים כפי שאנו מבטאים סקס לא פונקציונליות, אתה צריך לעשות אבחנה לדעת באיזה כיוון פעולה.

טֶכנִיקָה:

שיטת "הפסקה"

זוהי שיטה התנהגותית, במילים אחרות לְנַחֵם. לא לכל מי סוד הוא שההשעיה של יחסי מין. אֵיך רק גבר הרגיש זאת, היא נעשתה, היא מתקרבת לנקודת הרתיחה הגבוהה ביותר, מפסיק את התנועות הדדיות, והוא הפך, עובר לנשיקות הגוף נשים. כאשר הרגיש שהעריר היה שינה - יחסי מין קורות חיים. לכן, אהבה בידור ניתן להרחיב בזמן כמה פעמים.

הפגמים של שיטה זו הוא חוסר האפשרות של אנשים עם שיפון מוקדם לשלוט בבואו אוֹרגַזמָה. להפסיק להתחיל סוף סוף מתאים לא בעיות פיזיולוגיות צופה באורגזמה. שים לב כי גברים עם PE לא יכול לחזות.

שיטת דחיסה

כרגע לפני הקרובים אורגזמה של גברים, גברת מחויבת כמו שרובנו התרגלו לדבר, כדי לסחוט במיוחד, כפי שאנשים נהגו להביע, הפין.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים משגשגים אשר הם הולכים במיוחד כדי להופיע במבט המבט בפגישה, מטפלים באישה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

ברחבי בקרוב של זמן sexapile nonfree כך לדבר ואדם ממשיך friccie.

שיטת "דחיסה" אינה מתקרבת אנשים עם שפיכה פצועה מאותן סיבות כמו "להפסיק להתחיל". גברים, סובל משפיכה מוקדמת, לעתים קרובות, באופן כללי, הרצון לסיים, הולך הכניסה של הנרתיק. לכן, החל את השיטות המתוארות ברמה הפיזית לא אמיתי.

אימון שרירים תחתית האגן

אימון שריר אגן תחתון - זה שימושי עבור כל הגברים. אבל הספורטאים הסובלים מן האורולוגים מ PE, אשר עם שרירים, כמו רבים באים לידי ביטוי, תחתית האגן הוא בסדר.

התערבות פיזיולוגית

ברית מילה

יש השקפת עולם כי ברית מילה הבשר האחרון יעזור סוף סוף להעלות את משך יחסי מין. עוֹר ראש הפין כך לדבר הוא חבר בדל, סוף העצבים לא להיות רָגִישׁ. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה עובד לא בכל האפשרויות.

גברים מבוגרים פונים אורולוגים לעזרה בגלל PE, גם אם עם הבשר האחרון נפרד אצל ילדים גיל.

מורמת עם, כפי שכולם יודעים, OneSteatics מקומי

על משטח אקסטראקין הקונדום מוחל מוצר הרדמה. הוא נראה מאה אחוז חופף רגישות מהראש, כמו רובנו התרגלו לומר, הפין. אדם יכול להמשיך מגע סקסי במשך זמן רב.

זוהי דרך עבודה, אבל בגלל חסימת הרגישות - העונג של מין פוחתת, מיניאטוריות זקפה. קונדומים עם הרדמה נמכרים בבתי מרקחת עם שמות: "אהבה ארוכה", "Durex Long Play", "Dukex Dual Extase". שיטה עבודה אך מספקת ריפוי אורולוגים לא מתן אותו.

דנירה

דנורה - הפחתת את הרגישות של ראש הפין בעזרת כמה אנשים חושבים, ניתוח. תמצית הפעולה בחתוך העצב, ומספקת את הרגישות של הראש.

רגישות לפעולות משחזר 4-6 חודשים. את התלונות העיקריות של חולים עם שחזור - צ'יווטיזם. לאחד קטע ראש ההרגשה הוא עטוף, ואחד - לא. הפשטות אפשרית, אשר נראה כמו צמרמורת כאשר אדם שחרר את ידו, וזה מרגיש דם עם זרם tingling.

פעולות נפתחות לפני החזרה רגישות, הפשטות נבדקת ניכרת. החיסרון של השיטה הנוכחית היא להפחית את רמת הקמת ההנאה כאילו חיי מין.

תרופות ריפוי 7

Floksetin

המוצר מיועד לריפוי דִכָּאוֹן. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי תופעת הלוואי של המוצר היא הפסד לאפשרות סמיה. לכן, הוא שימש באורולוגיה. אבל האפשרות של מוצלח ריפוי fluorofetinin רק 5%.

Paxil)

Paxal לצרוך פסיכיאטרים ו נוירולוגים. הוא עדיין לעתים קרובות יותר, בסופו של דבר, גורם הפרה של שפיכה. הפרה PE תלוי מן המינון. האורולוגים נקבעו סוף סוף על ידי האירוע שלה, כפי שהוא, באופן כללי, קשורה הריפוי הפרת פעולות פסיכולוגיות.

Dapoxetine

Dapoxetine הוא מוצר זה מותאם במיוחד לדכא מוקדם שפיכה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שימוש ספציפי לפני סקס לפעול כמו ויאגרה. שים לב כי ההבדל Dapoxetine מתרופות אחרות שפיכה באופן גורף הוא קבלת פנים במיוחד לפני סקס. השאר חייב להיות, לקחת פעם ביום במשך 3-6 חודשים.

מינוס ריפוי תרופות נוגדות דיכאון היא ירידה של אטרקציה מינית ו זקיפה.

פסיכותרפיה 8

אם הרופאים מאובחנים מצא כי אדם סובל איך אנחנו כל הזמן מדברים, שפיכה מוקדמת בגלל מה שכולם אומר overestimated חרדה, אז השיטה של ​​ריפוי הוא סוף סוף בחירת פסיכותרפיה. תנאי חוסר נוחות, ו כתוצאה משפיכה מוקדמת במין, היא הזוועה של המטופל.

הרופאים יוכלו להתגורר נמוך יותר גברים מלחיצים במהלך אהבה. ריפוי דיונים, טכנאי הדרך "דחיסה", "הפסק להתחיל" ולא.ד '.. יכול לשלם סמים מופחת רמות חֲרָדָה.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כל אדם לפחות פעם בחייו נתקל בחוסר שפיכה מוקדמת. תנאים מוקדמים עבור זה יכול להיות שונה. אם המצב לא חוזר לעתים קרובות, ניתן להבהיר על ידי עייפות, ריבוי של בעיות מוסריות, עירור מופרז. אם, כמו בראשות, שיפון מוקדם מלווה אותך ייעוץ, אתה צריך לבקר את הרופא ולעבור דרך בדיקה מקיפה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי זה יכול להיות לגמרי כי בדיקות לא להראות ortormalities. נראה כי זה אומר רק את העובדה כי שפיכה מוקדמת היא הנורמה עבור הגוף שלך. אבל יש הרבה שיטות להתמודד עם זה, מן הטבעת זקפה לשימוש של חומרי סיכה מאריך.

Просмотров: 116 | Добавил: munroexag | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar